Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb nu sedert een dikke maand een ceed 3.

M mijn vorige wagen was een sportage. Ik had daar van de gebruikershandleiding digitaal in mijn gsm zitten. Nu zou ik het handig vinden om deze handleiding van mijn nieuwe ceed ook digitaal te hebben. Als ik eens ergens ben en ik moet wat opzoeken ik het altijd bij mij heb. Ik kzn deze echter niet vinden. Is er iemand die me daar aan zou kunnen aan helpen? Zou het echt appreciëren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Geplaatst
Daar is een hele afdeling speciaal voor 

Thx alleen werkt de link niet voor de ceed 3 2019

Geplaatst
Daar is een hele afdeling speciaal voor 

De link naar de digitale handleidingen werkt eigenlijk niet. Ik krijg een scherm zonder de links er in.df416ba7dcb18d1949ae0273ede87cb3.jpg

Geplaatst
57 minuten geleden, Ysie zei:

De link naar de digitale handleidingen werkt eigenlijk niet. Ik krijg een scherm zonder de links er in.df416ba7dcb18d1949ae0273ede87cb3.jpg

dat ligt dan aan of jou computer of aan waar je zoekt bij mij werkt het perfect 

maar blader even naar het deel ALGEMEEN en dan naar FORUM dan een stukje naar beneden scrollen en dan op digitale instruktie boekjes klikken en je bent er ??

https://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/

• Like 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Sinds een week heb ik een kia cee'd die  geïmporteerd is uit Duitsland. Met dus een Duits boekje. Heb je misschien ook een van de Kia Cee'd uit bj febr. 2016?

Geplaatst
Sinds een week heb ik een kia cee'd die  geïmporteerd is uit Duitsland. Met dus een Duits boekje. Heb je misschien ook een van de Kia Cee'd uit bj febr. 2016?

Zie bericht boven die van jou kijk even daar als het goed is staat jou boekje er ook tussen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...