BarneyRubble Geplaatst 22 Februari, 2019 Geplaatst 22 Februari, 2019 Als ik zo in het donker achteruit de de voortuin in rijdt dan gaat natuurlijk de camera aan maar de verlichting daarvan vindt ik eigenlijk behoorlijk fel, zelfs zo fel dat zodra ik er even in kijk en daarna weer de buitenspiegels gebruik dat ik echt even verblind ben, is de verlichting van de camera eigenlijk nog wat te dimmen.? Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Februari, 2019 Geplaatst 22 Februari, 2019 Je bedoelt dat het SCHERM te fel is?Kun je die niet dimmen dan in de instellingen? Quote
Vince Geplaatst 22 Februari, 2019 Geplaatst 22 Februari, 2019 Als je idd het scherm bedoelt kun je dit dimmen samen met de dashboardverlichting als ik het goed heb. Het knopje daarvoor vindt je links van het stuur. 1 Quote
chloso Geplaatst 23 Februari, 2019 Geplaatst 23 Februari, 2019 Ik geloof dat je in het menu van de radio zelf ook de helderheid kan aanpassen? Maar ik ben niet zeker....Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
BarneyRubble Geplaatst 23 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2019 Op 22-2-2019 om 21:02, Vince zei: Als je idd het scherm bedoelt kun je dit dimmen samen met de dashboardverlichting als ik het goed heb. Het knopje daarvoor vindt je links van het stuur. Nee, helaas daar had ik al naar gekeken, met het dimmen van het dashboard verlichting veranderd er bij mij in ieder geval niets bij de verlichting/felheid van de camera. Quote
Vince Geplaatst 24 Februari, 2019 Geplaatst 24 Februari, 2019 8 uur geleden, Eric-H zei: Nee, helaas daar had ik al naar gekeken, met het dimmen van het dashboard verlichting veranderd er bij mij in ieder geval niets bij de verlichting/felheid van de camera. Nog even voor de duidelijkheid, met de camera bedoel je toch het scherm? Heb het nog even gecheckt, maar in mijn Niro is het dimmen van dashboard en scherm wél aan elkaar gekoppeld. Dus ook voor het achteruitrij-scherm. Vreemd dat het bij jou niet zo is. Ik heb de Dynamic Line versie en die is minder uitgerust dan jouw Design Edition. Quote
BarneyRubble Geplaatst 28 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2019 Bedankt voor je reactie, ik ga morgenavond alsnog even kijken dan. Je hoort het van me, zat net in een Cactus ( nee niet met me kont in de stekels ) en daar stond de verlichting van de camera veel minder fel in de avond en stond zover ik het even snel kon bekijken ook in nachtstand volgens mij, dit kijkt echt een heel stuk prettiger als het echt donker is. Quote
dropje Geplaatst 28 Februari, 2019 Geplaatst 28 Februari, 2019 6 uur geleden, Eric-H zei: Bedankt voor je reactie, ik ga morgenavond alsnog even kijken dan. Je hoort het van me, zat net in een Cactus ( nee niet met me kont in de stekels ) en daar stond de verlichting van de camera veel minder fel in de avond en stond zover ik het even snel kon bekijken ook in nachtstand volgens mij, dit kijkt echt een heel stuk prettiger als het echt donker is. U heeft het echt over de felheid van het scherm toch? Dat is mij nu eigenlijk nog steeds niet 100 % duidelijk 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 28 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2019 6 uur geleden, dropje zei: U heeft het echt over de felheid van het scherm toch? Dat is mij nu eigenlijk nog steeds niet 100 % duidelijk Jazeker, het scherm waarin de achteruitrijde camera zichtbaar is, die verlichting vindt ik savonds veels te fel ( licht ) en vraag me dus af of dat ook te dimmen is, heb helaas nog geen tijd gehad om dit in de avond verder uit te zoeken. Quote
BarneyRubble Geplaatst 28 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2019 Op 22-2-2019 om 21:02, Vince zei: Als je idd het scherm bedoelt kun je dit dimmen samen met de dashboardverlichting als ik het goed heb. Het knopje daarvoor vindt je links van het stuur. Heb vanavond in het donker kunnen kijken en dit klopt helemaal, met deze draaiknop kon ik idd de lichtsterkte aanzienlijk dimmen, alleen zie je dan de rode lampjes van alle overige knoppen en schakelaars in het donker bijna niet meer en het kan niet afzonderlijk volgens mij? Quote
Vince Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Mooi dat je nu gezien hebt dat het werkt, maar voor zover ik weet kun je het scherm en de dashboardverlichting niet afzonderlijk instellen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.