Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tsja, als het te mooi klinkt om waar te zijn is dat meestal ook zo. Ik ga hier geen 1000 euro aan uitgeven maar ben reuze benieuwd naar ervaringen van waaghalzen die het wel gaan proberen.

• Like 1
Geplaatst
47 minuten geleden, Sigmasailor zei:

Tsja, als het te mooi klinkt om waar te zijn is dat meestal ook zo. Ik ga hier geen 1000 euro aan uitgeven maar ben reuze benieuwd naar ervaringen van waaghalzen die het wel gaan proberen.

Als je de lange video bekijkt komt dit er toch niet slecht af. Vincent Everts vergelijkt het met tesla auto pilot en is best wel positief. Tesla kost 5000 euro voor deze optie

Geplaatst

OK, als onze Vincent het zegt is het waar? Om eerlijk te zijn is die man me net 'iets' te optimistisch en technisch naïef om op zijn woord te geloven. Maar als je denkt dat het gaat werken zeg ik: gewoon doen! Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen.

• Thanks 1
Geplaatst (aangepast)

Hmm, Vincent Everts staat als contactpersoon op de site en is dus deel van de organisatie?

http://zelfsturing.it/contact/

En verder de zojuist in opspraak geraakte consultant van revnext Robert Kok. 

(https://www.ftm.nl/artikelen/rekenmodel-tesla-subsidie-black-box?utm_medium=social&utm_campaign=sharebuttonleden&utm_source=linkbutton)

zie plaatje. 

Ik denk dat ik nog even afwacht...

aangepast door Prlwytzkofsky
  • Like 1
Geplaatst

Comma.ai is volgebs mij opgericht door George Hotz, als hacker bekend als GeoHot. Hij unlockte de allereeerste iPhone als eerste.

Er staat mij iets van bij dat hij dit wilde verkopen, maar met de FBI of een andere instantie in de problemen kwam en het daarom nu open source heeft gemaakt.

Dus ja, leuk, maar of het verstandig is. Denk alleen al eens aan verzekeringsvoorwaarden...

En die Vincent mag wel eens leren filmen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...