Annemieke van Kerkwijk Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Ik wilde de android auto app downloaden via www.apkmirror.com, maar ik krijg via mijn mobiel de melding dat dit een dit een onveilige site is. Zie screenshot in de bijlage. Hebben nog meer mensen dit probleem of is er inmiddels een andere link naar een app? Quote
Ysie Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Ik wilde de android auto app downloaden via www.apkmirror.com, maar ik krijg via mijn mobiel de melding dat dit een dit een onveilige site is. Zie screenshot in de bijlage. Hebben nog meer mensen dit probleem of is er inmiddels een andere link naar een app? Krijg ja altijd als je apps download buiten de gebruikelijke Play store. Als de site betrouwbaar is gewoon doen. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Quote
olympus Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Inderdaad zoals Ysie zegt, je kan het gewoon downloaden en gebruiken hoor. Quote
Gast Opstal Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Quote Niets van aantrekken gewoon downloaden Quote
dropje Geplaatst 3 April, 2019 Geplaatst 3 April, 2019 Ja, ik heb die melding ook gewoon weg geklikt. Quote
Annemieke van Kerkwijk Geplaatst 3 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2019 Tnx! Ik ga het proberen! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.