Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames en Heren,

Zit er al bedrading voor inbouwen van speakers in achterdeuren kia picanto?

Geplaatst
3 minuten geleden, oude zei:

Dames en Heren,

Zit er al bedrading voor inbouwen van speakers in achterdeuren kia picanto?

Helaas niet 

maar ik dacht dat tot de B-styl wel dus daar zou je ze vrij simpel weg moeten kunnen halen

Geplaatst

Bedankt voor het snelle antwoord.

groet oude.

• 1 jaar later...
Geplaatst

de b-styl is waar de deur aan vast zit geschroefd daar zit een stekker verbinding daar zit het draad vaak wel maar in de deur zelf en de stekker die uit de deur komt daar zit het draad niet 

Geplaatst
2 minuten geleden, xtra40 zei:

de b-styl is waar de deur aan vast zit geschroefd daar zit een stekker verbinding daar zit het draad vaak wel maar in de deur zelf en de stekker die uit de deur komt daar zit het draad niet 

thnx @xtra40.....die stekker in de B-stijl heb ik gezien. Die zit er aardig in vast geklikt met aan 4 kanten zo’n weerstandshaakje (noem ik het maar even). Die zal ik er even uit moeten zien te wringen om te kijken in welke stekkeraansluiting de speakerkabels zitten.
Die rubberen doorvoerslang zit er bizar moeizaam om heen getrokken heb ik gemerkt. Wil je die er weer netjes omheen trekken dan gaat dat (ten minste bij mij :smile:) met flink wat gevloek.

weet jij toevallig hoe zo’n stekkerschoentje heet die ik aan de speakerkabels moet bevestigen die ik in de deur ga aanbrengen?

Geplaatst
1 minuut geleden, Machlo zei:

weet jij toevallig hoe zo’n stekkerschoentje heet die ik aan de speakerkabels moet bevestigen die ik in de deur ga aanbrengen?

nee geen idee hoe dat heet even een die er inzit opmeten en naar de automateriale zaak die heeft dat vast wel

• Like 2
Geplaatst
9 minuten geleden, Murcielaygo zei:

Voor auto-electro kan ik Rick Donkers aanraden; http://rdae.nl
Ik bestel daar al zeker 20 jaar spullen en wat hij vaak heeft dat elders niet te vinden is doet je soms versteld staan.

Ja, dat zou toch moeten gaan lukken, bedankT voor de tip.
Nu nog de juiste stekker zien te vinden die in dat blokje past.

Geplaatst (aangepast)

@xtra40....vanmiddag heb ik de stekker in de b-style aan de bestuurderskant losgekregen. Op de foto zie je het deel wat zit aan de binnenzijde van de auto. Die is losgekoppeld van de stekker aan de kant van het doorsteekrubber. Volgens sommigen op FB (Kia) zit hier ook niet de bekabeling van de speakers bij. Jij dacht dat die er wel zou liggen tot aan de b-style.....dat is dit dus, dan zou hij hier toch bij moeten zitten of ben ik nou gek...

ik vind die middelste rij nogal dik voor speakerkabels. Mijn eerste gedachte is die grijs/zwarte achter de bruine, maar dan zou er m.i. ook een grijze bij moeten zitten, en die zie ik nie...

C248696B-2FE9-44DE-9EC8-8F726C65E85B.jpeg

aangepast door Machlo
Geplaatst

Staar je niet blind op "standaard" kleurcodes!
Achterop de radio zijn de kleuren ook niet conform ISO. Bij sommige auto's veranderen kleuren zelfs bij sommige stekkerverbindingen.

Het is mij even niet duidelijk waar deze stekker zit, maar je kunt natuurlijk wel kijken of de "andere kant", waar deze in gaat wel volledig voorzien is van pennen...

• Like 1
Geplaatst

Blijft een puzzel inderdaad wat kleuren betreft....

Deze stekker zit in de b-style achter de bestuurder. Is het “mannetje” die de b-style ingaat. Vanuit het vrouwtje gaat het de deur in.

Geplaatst

Zitten in dat vrouwtje dan ook alle pennen?
Want als dat niet zo is zijn dat WAARSCHIJNLIJK de pennen voor de speaker.
Maar dat kun je dan meten aan de corresponderende pennen op deze stekker.

Geplaatst
1 minuut geleden, Machlo zei:

Ik ga het bekijken, wellicht trek ik het deurpaneel er even af...dan weet ik ook of ze er wellicht al liggen. Zonet dan dit vrouwtje maar eens goed bekijken....;-)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...