Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Small Wraps

Ga naar de oplossing Opgelost door E-lmar,

Aanbevolen Berichten

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik wilde de accenten hoogglans zwart wrappen, maar mijn vrouw en dochter vonden ze juist mooi, als compromis alleen de grote middengrille gedaan. Erg blij met resultaat, geeft nog steeds een subtiel accent zonder schreeuwerig te zijn. Ook de niro en eco electric logo's verwijderd.20211106_161330.thumb.jpg.76a024448469665eae0658844fc782cf.jpg

• Like 2
  • 3 maanden later...
Geplaatst

In tegenstelling tot een small wrap heb ik de gehele e-niro laten wrappen in Satin Black en de auto gelijk voorzien van andere velgen.
Wel heb ik de blauwe accenten behouden en de grill glossy black laten wrappen.

20220219_113219.jpg

• Like 3
Geplaatst (aangepast)
24 minuten geleden, zei Jacco85:

In tegenstelling tot een small wrap heb ik de gehele e-niro laten wrappen in Satin Black en de auto gelijk voorzien van andere velgen.
Wel heb ik de blauwe accenten behouden en de grill glossy black laten wrappen.

20220219_113219.jpg

ZO! Dat moet een behoorlijke klus geweest zijn! Ziet er heel bijzonder uit, mooi!

Wat was de oorspronkelijke kleur van de auto? Niet zwart, neem ik aan, want dan zou de ‘grille’ toch ook al glanzend zwart geweest zijn?

aangepast door Hippe lip
Geplaatst

Afgelopen weekend de auto weer gewassen, toch nog eens een keer goed staan kijken of het echt geen folie is die ze vergeten zijn te verwijderen van het chrome. Helaas niet de naad kunnen vinden.

Die satin black daarintegen is wel bijzonder. Ben wel benieuwd hoe dat zich houd in de loop de tijd. het matte bedoel ik dan.

Geplaatst

De auto was origineel graphite grey en ik wilde graag een stoere uitstraling krijgen. De folie houdt heel goed op de auto en zoals mij is uitgelegd blijft dit ook mooi. De tijd zal het leren. Wel is mij wassen met de hand aanbevolen omdat wasstraten te veel krassen.

• Like 1
Geplaatst

ik heb met 2 wrappers contact gezocht om de grill van mijn toekomstige Niro te laten wrappen, deze geven aan dat ze het niet doen i.v.m. de bobbels\putjes in de grill en zijn bang dat deze gaan scheuren in de zomer en dan alleen maar aan het repareren zijn. iemand meer dit antwoord gehad of daar ervaring mee of dit gebeurd?

Geplaatst (aangepast)
12 uur geleden, zei Leon van Haren:

ik heb met 2 wrappers contact gezocht om de grill van mijn toekomstige Niro te laten wrappen, deze geven aan dat ze het niet doen i.v.m. de bobbels\putjes in de grill en zijn bang dat deze gaan scheuren in de zomer en dan alleen maar aan het repareren zijn. iemand meer dit antwoord gehad of daar ervaring mee of dit gebeurd?

Bij mij zit het er nu bijna 3 jaar op en sas geen enkel probleem bij die putjes. Waar het wel scheurt is in het stekkertekentje in het laadklepje. Daar vroeg de wrapper destijds al of hij dat tekentje uit zou snijden omdat het mss zou gaan scheuren. Na overleg het folie er gewoon strak overheen getrokken. Uitsnijden kan altijd nog, maar ik heb er tot nu toe geen probleem mee.

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
10 uur geleden, zei Hippe lip:

Bij mij zit het er nu bijna 3 jaar op en sas geen enkel probleem bij die putjes. Waar het wel scheurt is in het stekkertekentje in het laadklepje. Daar vroeg de wrapper destijds al of hij dat tekentje uit zou snijden omdat het mss zou gaan scheuren. Na overleg het folie er gewoon strak overheen getrokken. Uitsnijden kan altijd nog, maar ik heb er tot nu toe geen probleem mee.

ok bedankt, waar heb je dat destijds laten doen?

• Like 1
Geplaatst
12 uur geleden, zei Leon van Haren:

ok bedankt, waar heb je dat destijds laten doen?

Tint Your Car, Apeldoorn

Zéér deskundige wrapper. Was met sommige stukken niet tevreden en trok het er zó weer vanaf.

Geplaatst
20 uur geleden, zei Hippe lip:

Tint Your Car, Apeldoorn

Zéér deskundige wrapper. Was met sommige stukken niet tevreden en trok het er zó weer vanaf.

Ok bedankt, Apeldoorn is nog wel te doen om een keer heen te rijden. Bedankt voor je info

• Like 1
Geplaatst

De wrapper heeft er bij mij wel voor gekozen om het stekkerteken uit de gril te snijden. Dit valt helemaal niet op en ziet er netjes uit. Komt ook omdat de ondergrond al donker grijs is.

Ik heb mij auto in Oirschot laten doen bij Wraplabel, jongens met ervaring die dit zelfstandig begonnen zijn en weten wat ze doen en hoe het moet.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...