Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

navigatie klopt niet

Aanbevolen Berichten

Gast viper1967
Geplaatst

Pas een nieuwe update gekregen bij de dealer maar de navigatie klopt niks van ( voor de update ook al niet)

Een voorbeeld: moet van Amsterdam naar Terneuzen (navigatie staat aangevinkt op tolwegen omdat ik door de Westerscheldetunnel moet) nadat ik Bergen op Zoom ben gepasseerd verwijst de navigatie mij om de snelweg naar Antwerpen te nemen? Of bij Waalwijk word ik de snelweg weer opgestuurd richting Rotterdam terwijl ik richting Etten-Leur, Roosendaal moet. Dus geeft de verkeerde afslag aan.

Zoiets ook al gehad voor de update. Hebben meer mensen hier last van , dan kan ik dit eens aankaarten voordat ik naar de dealer terug ga.

Geplaatst

Euh... als je bij Waalwijk de snelweg richting Rotterdam op gaat (A59), is dat dezelfde als naar Etten-Leur/Roosendaal. Of bedoel je knooppunt Zonzeel? Dan is de route over de A17 vaak sneller als over de A58, dus ook dan klopt het dat je richting Rotterdam wordt gestuurd.

Gast viper1967
Geplaatst

ik krijg de afslag rotterdam/antwerpen (nav zegt afslag rdam nemen) waardoor ik weer de snelweg naar rdam opdraai , kies ik de andere weg die rechtdoor gaat (antwerpen) dan neem ik een bocht waar ik de snelweg op kom die van Rotterdam afkomt en vervolgens richting roosendaal gaat, de berichtgeving op de navigatie klopt dus niet want ik moet niet afslaan maar rechtdoor. En zo zijn er meerdere wegen zie bovenstaande die niet goed worden aangegeven door de navigatie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...