Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tijdens de proefrit was het wel een hele aparte gewaarwording (was in een proceed met LFA en ACC). Hij stuurt mee in bochten en houdt netjes afstand, waarbij je zelf kunt kiezen hoever dat is.

Of ik er ook daadwerkelijk aan kan wennen moet nog blijken, hoop volgende maand de Proceed op te mogen halen.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb het gehad op de Toyota chr, ook met gevoeligheid van afstandsbepaling controll, het is handig maar... als er iemand invoegt gaat zal hij vast even in de ankers gaan wat tot frustratie zal leiden. Ook degene die achter jou rijden. Verder is er niks mis mee. Ben wel blij dat ik het standaard niet heb op de gt line.

• 3 weken later...
Geplaatst

Heb nu een half jaar een Ceed SW DynamicPlusLine en dat lfa assist is wat mij betreft eerder een gimmick dan dat het daadwerkelijk wat toevoegt. Wat eerder irritant is, is dat je vaak de melding krijgt dat je je handen aan het stuur moet houden, terwijl je je stuur gewoon losjes vasthoudt.

Geplaatst
46 minuten geleden, Je Ceed hem niet vaak zei:

Heb nu een half jaar een Ceed SW DynamicPlusLine en dat lfa assist is wat mij betreft eerder een gimmick dan dat het daadwerkelijk wat toevoegt. Wat eerder irritant is, is dat je vaak de melding krijgt dat je je handen aan het stuur moet houden, terwijl je je stuur gewoon losjes vasthoudt.

Misschien net zoals bij tesla een sinaasappel tussen je stuur drukken.

Geplaatst
7 uur geleden, Je Ceed hem niet vaak zei:

Gewoon uitzetten dan...?

Hebben het op de. Niro al 2 jaar en zeer tevreden mee. Op de drukkere snelwegen weinig of geen meerwaarde, maar op binnenwegen, maar ook tijdens verre reizen met de caravan over bochtige wegen een heerlijk hulpmiddel.

En meer is het ook niet. 

Als het regelmatig gaat piepen heb je de handen kennelijk toch echt wel te los op het stuur en is het echt de vraag of je nog wel bezig bent met een auto besturen. 

Stuur ontspannen vasthouden, ook met alleen een paar vingers geen probleem. Moet al echt nauwelijks of niet contact zijn wil het systeem gaan waarschuwen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...