Machlo Geplaatst 3 Mei, 2019 Geplaatst 3 Mei, 2019 Bij het opruimen van de schuur kwam ik nog 3 flessen rode/roze G12 koelvloeistof tegen van mijn vorige auto (skoda fabia). Wilde ze weggooien maar bedacht me toen dat ik ze misschien wel voor mijn picanto TA kon gebruiken. Daar zit vlg mij een ander soort in. Handboekje er maar bij gepakt. Of ik lees er keihard overheen of het staat er gewoon niet specifiek in. Weet iemand welke er precies in moet? Thnx alvast...... Quote
de Hunter Geplaatst 3 Mei, 2019 Geplaatst 3 Mei, 2019 Dan moet je even kijken welke kleur je nu in je auto hebt. Op zich zou ik persoonlijk bijvullen met hetzelfde (zelfde kleur) De roze is een G12+ koelvloeistof die veel bij VAG autos wordt toegepast. Is vaak we te mengen met de groene variant. (omgekeerd niet) Maar voor het zekere zou ik toch liever de juiste kvl toepassen. 1 Quote
Machlo Geplaatst 3 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2019 Denk dat ik het ook maar ga weggeven......ga er ook niet mee kloten.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.