Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Beste leden,

Vanmiddag heb ik mijn Kia Rio uit 2015 opgehaald, de Dream Team Edition. Nu heb ik in principe alle opties, behalve cruise control!?

Ik heb al wat research gedaan op het forum en ik heb gezien dat er complete cruise control sets worden aangebofen op eBay, rechtstreeks uit Korea met de originele nummers en onderdelen. Het inbouwen is echter geen probleem voor mij!

Als ik deze set koop, moet ik na het monteren nog softwarematig iets laten activeren??

Ik verneem graag wat van jullie. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Tim

aangepast door Tim3207
Geplaatst

Geen ervaring, maar van wat ik heb gelezen hoef je niks te (laten) activeren.
Dus knoppen plaatsen, indien nodig misschien de klokveer vervangen (of was dat voor stuurverwarming?) en klaar.

Geplaatst
51 minuten geleden, Tim3207 zei:

Beste leden,

Vanmiddag heb ik mijn Kia Rio uit 2015 opgehaald, de Dream Team Edition. Nu heb ik in principe alle opties, behalve cruise control!?

Ik heb al wat research gedaan op het forum en ik heb gezien dat er complete cruise control sets worden aangebofen op eBay, rechtstreeks uit Korea met de originele nummers en onderdelen. Het inbouwen is echter geen probleem voor mij!

Als ik deze set koop, moet ik na het monteren nog softwarematig iets laten activeren??

Ik verneem graag wat van jullie. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Tim

ik heb 1 zoekopdracht gegeven en vond meteen wat ik zocht was vast een erg korte research . :tt2::-);-)

• Like 2
Geplaatst
47 minuten geleden, Tim3207 zei:

Dankjewel XTRA40, nu zit er ook stuurwielverwarming op. Kan ik dan nogsteeds diezelfde  kabelboom gebruiken?

Mvg Tim

euuww NEE

hier heb je een nieuwe kabelboom en een nieuw stuurlint voor nodig en dan uiteraard de schakelaar links in het dachbord 

de bedrading onder het stuur en zo  ligt er wel al 

Geplaatst

Okee duidelijk, ik heb inmiddels wel de complete set besteld op eBay voor de cruise control. Kan je mij wegwijs maken voor de kabelboom die nodig is om de stuurwielverwarming te behouden en eventueel wat verdere uitleg?

Geplaatst
1 minuut geleden, Murcielaygo zei:

Praten jullie nu niet langs elkaar heen?

Zoals ik het lees HEEFT de auto een verwarmd stuur en is de bedoeling dat dat blijft!?!?

ja klopt we hebben het inmiddels samen uitgezocht wat er nog nodig is om alles werkend te krijgen

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...