floyd Geplaatst 8 Juli, 2019 Geplaatst 8 Juli, 2019 Wat voor handleiding hebben jullie geleverd gekregen voor de navigatie? Ik alleen een 'eenvoudige handleiding'. In de algemene gebruikershandleiding (dikke boek) wordt de touchscreen radio/navigatie-unit helemaal niet beschreven. Quote
LC88 Geplaatst 8 Juli, 2019 Geplaatst 8 Juli, 2019 Ik heb hetzelfde ontvangen. Ook zo'n mapje erbij. Maar het systeem is redelijk simpel dus met een beetje spelen zou het moeten lukken Of je gebruikt Carplay / Android Auto icm Waze. Dat doe ik nu en vind die veel accurater dan de ingebouwde navigatie. Quote
Ovide Geplaatst 2 September, 2019 Geplaatst 2 September, 2019 Ik heb ook enkel deze eenvoudige handleiding gekregen. Weet iemand hoe de spraakherkenning te gebruiken bij de navigatie buiten Nederland ? Het is te zeggen, ik kan deze enkel gebruiken voor adressen in Nederland wat dit is het enige land dat kan worden geactiveerd. Alle andere landen zijn donkergrijs en kunnen dus niet met de spraak worden bediend. Wat zie ik over het hoofd ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.