Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kunt het toevoeging vinden of niet maar het mj2020 model ziet er met het digitale instrumentarium een stuk frisser en moderner uit. Ben erg blij dat ik deze aanpassing krijg iig!

Geplaatst
4 uur geleden, Renzo4000 zei:

Je kunt het toevoeging vinden of niet maar het mj2020 model ziet er met het digitale instrumentarium een stuk frisser en moderner uit. Ben erg blij dat ik deze aanpassing krijg iig!

Smaken verschillen. Vind de tunnels en klokken er nog altijd veel beter uit zien.

Is ook als de auto uit staat mooi. Blij dat ik die wel nog heb.

Met het digitale kijk je in / tegen een zwarte tunnel, vind er weinig  mooi en interessants of moderns aan...

maar veel plezier ermee hoor!

Geplaatst

In de regel zit ik niet in de auto als het display uit staat, maar snap je punt. Er is ook niks mis met het oude dashboard maar lijkt tov de digitale variant meteen wat gedateerder. Daarnaast is het 10.25" infotainment ook een behoorlijke upgrade natuurlijk. Maar ook hiervoor geldt smaken verschillen.

Geplaatst

Mij lijkt het infotainment systeem een mooi upgrade!
Betreft de klokken, de oude vindt ik niet lelijk. De nieuwe digitale lijken helaas beperkt in de mogelijkheden dan als de VAG-Concurrenten, dat vindt ik wel jammer.

Maar goed dat gaan meemaken als hij eenmaal binnen is ;-)

• 2 maanden later...
Geplaatst

Inmiddels heb ik mijn MJ2020 in ontvangt mogen nemen. Blij dat ik gewacht heb, het grote scherm (en uiteindelijk ook het digitale cluster) is erg mooi. 

Wel viel mij iets op bij Android Auto; het lijkt er op dat Android Auto niet het volledige scherm gebruikt, want bij alle apps die ik van Android Auto gebruik, blijft aan de rechterkant een blok zichtbaar met 'Android Auto' en de naam van de verbonden telefoon. Iemand enig idee of dit aan te passen is zodat Android Auto full screen wordt weergegeven?

spacer.png

spacer.png

Geplaatst

En voor de liefhebbers nog een paar plaatjes van het nieuwe interieur. De tellers staan standaard op de 'klassieke' stand, als je de 'sportieve' tellers wil zal je de bak in de sportstand moeten zetten (althans, ik heb nog niet uitgevonden dat je dit apart van elkaar kan doen). Zal dus niet iets zijn waar ik heel veel gebruik van ga maken, onder normale omstandigheden heb ik niet echt reden om in de sportstand te rijden.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Heb je de allerlaatste versie van AA geïnstalleerd?  Op je telefoon moet je onder instellingen de optie "Probeer het nieuwe Android Auto" aanzetten. Dan zou de laatste versie geïnstalleerd moeten worden. Daarnaast is de ondersteuning voor wide screen schermen nog niet helemaal officieel uit ontwikkeld op AA. Je moet de ontwikkelaars instellingen activeren:

- ga op je telefoon in AA naar instellingen (die drie horizontale streepjes)

- kies instellingen

- scroll helemaal naar beneden en tik 10x achter elkaar op "versie"

- je krijgt een melding of je de ontwikkelaarsopties wil inschakelen

- vervolgens kan je rechtsbovenin op de drie puntjes klikken en voor ontwikkelaarsinstellingen klikken. 

- Kies bij videoresolutie voor 1080p

Misschien moet je AA even helemaal afsluiten en de kabel even los halen en weer aansluiten.

Laat ons even weten of het werkt (met een foto ;)) Ik heb namelijk zelf nog geen proceed om dit te testen :(

Zou er dus zo uit moeten zien:

lexus-2020-rx-android-auto-6174-1092x642

p.s. kan je het rechter gedeelte ook iets laten zien (bijv de officiele navigatie?). Dat zou ik dan ook wel mooi vinden als dat kan.

aangepast door Renzo4000
Geplaatst (aangepast)
1 uur geleden, Wutroe zei:

En voor de liefhebbers nog een paar plaatjes van het nieuwe interieur. De tellers staan standaard op de 'klassieke' stand, als je de 'sportieve' tellers wil zal je de bak in de sportstand moeten zetten (althans, ik heb nog niet uitgevonden dat je dit apart van elkaar kan doen). Zal dus niet iets zijn waar ik heel veel gebruik van ga maken, onder normale omstandigheden heb ik niet echt reden om in de sportstand te rijden.

Ziet er mooi uit!

Ik had eens een keer een filmpje gezien dat je dit via de menu van klokken kan instellen, ik heb het filmpje weer gevonden.
Nu mag jij uitzoeken of je bij dat menu komt :-)

aangepast door Huuv
Geplaatst
Heb je de allerlaatste versie van AA geïnstalleerd?  Op je telefoon moet je onder instellingen de optie "Probeer het nieuwe Android Auto" aanzetten. Dan zou de laatste versie geïnstalleerd moeten worden. Daarnaast is de ondersteuning voor wide screen schermen nog niet helemaal officieel uit ontwikkeld op AA. Je moet de ontwikkelaars instellingen activeren:
- ga op je telefoon in AA naar instellingen (die drie horizontale streepjes)
- kies instellingen
- scroll helemaal naar beneden en tik 10x achter elkaar op "versie"
- je krijgt een melding of je de ontwikkelaarsopties wil inschakelen
- vervolgens kan je rechtsbovenin op de drie puntjes klikken en voor ontwikkelaarsinstellingen klikken. 
- Kies bij videoresolutie voor 1080p
Misschien moet je AA even helemaal afsluiten en de kabel even los halen en weer aansluiten.
Laat ons even weten of het werkt (met een foto ;)) Ik heb namelijk zelf nog geen proceed om dit te testen
Zou er dus zo uit moeten zien:
lexus-2020-rx-android-auto-6174-1092x642.jpg&key=7b34ebe104b6ad90248ded9a80123beabd59e750c50c1e0ceb3543328bda3839

p.s. kan je het rechter gedeelte ook iets laten zien (bijv de officiele navigatie?). Dat zou ik dan ook wel mooi vinden als dat kan.
Bedankt voor de heldere uitleg. Helaas heeft dit niet mogen baten; ik heb de meest recente versie van de app (die van 12 december) en heb die instelling voor weergave aangepast maar helaas zonder resultaat.

Het stomme is dus dat je met dat blok niks kan, het geeft constant hetzelfde weer en is niet aanpasbaar.
Geplaatst
Ziet er mooi uit!
Ik had eens een keer een filmpje gezien dat je dit via de menu van klokken kan instellen, ik heb het filmpje weer gevonden.

Thnx, eens zien of dat lukt. Heb het instructieboekje nog niet gebruikt, mogelijk staat er daar wat over in.
Geplaatst

Het scherm ziet er ook wel flink breder uit dan een "normaal" breedbeeld. Lijkt mij dat AA dat niet snapt en dan "dus" maar de ruimte opvult met een icoon.
IMHO een nettere optie dan alles in het midden zetten en "pillarboxen"...

Geplaatst

Jawel, AA snapt dit prima mits de software van de fabrikanten hierop is aangepast. Waaronder bij Mazda en Lexus (ook met breedbeeld schermen) werkt dit wel prima. 

Geplaatst

Denk dat je het vast goed doet, maar dat er nog een update vanuit Kia moet komen. Zelfs in de dure Mercedes e klasse met breedbeeld heeft dit probleem. Ik had de hoop dat Kia het wel al had geïmplementeerd.

Geplaatst
8 uur geleden, Wutroe zei:

Inmiddels heb ik mijn MJ2020 in ontvangt mogen nemen. Blij dat ik gewacht heb, het grote scherm (en uiteindelijk ook het digitale cluster) is erg mooi. 

Wel viel mij iets op bij Android Auto; het lijkt er op dat Android Auto niet het volledige scherm gebruikt, want bij alle apps die ik van Android Auto gebruik, blijft aan de rechterkant een blok zichtbaar met 'Android Auto' en de naam van de verbonden telefoon. Iemand enig idee of dit aan te passen is zodat Android Auto full screen wordt weergegeven?

spacer.png

spacer.png

Ziet er Nice uit man!!

Geplaatst

Ziet er zeker mooi uit dan digitale klokkenspel en brede beeldscherm.

Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat er al zo snel een update is gekomen van het interieur

Geplaatst
Op 3-1-2020 om 16:02, Huuv zei:

Ziet er mooi uit!

Dat extra menuutje waarin je thema's selecteert krijg ik met geen mogelijkheid tevoorschijn. Ik lees ook in 1 van de commentaren bij dat filmpje dat iemand het niet heeft in zijn (X)Ceed. Het instructieboekje helpt ook niet echt mee, dat is nog gewoon gebaseerd op MJ2019...

Geplaatst
Dat extra menuutje waarin je thema's selecteert krijg ik met geen mogelijkheid tevoorschijn. Ik lees ook in 1 van de commentaren bij dat filmpje dat iemand het niet heeft in zijn (X)Ceed. Het instructieboekje helpt ook niet echt mee, dat is nog gewoon gebaseerd op MJ2019...
Dat is jammer, ik las net dat het blijkbaar een optie was. Een optie die wij blijkbaar niet hebben in Europa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst
Op 3-1-2020 om 13:39, Wutroe zei:

spacer.png

spacer.png

Helaas is dit niet opgelost met Android Auto 5.0, die nu vast geïnstalleerd is op mijn toestel (dus niet meer via de APK-site gedownload het te worden).

Hoe ziet Apple Carplay er uit? Ik overweeg mijn OnePlus t.z.t. te vervangen voor een iPhone, betere integratie met Apple Carplay kan mij hierbij over de streep trekken...

Geplaatst

Ga maar een keer werken met een iphone, dan hoef je die android troep echt niet meer

Nee flauwekul maar ik koop nooit meer wat anders dan een iphone. Alles werkt veel soepeler en ziet er grafisch top uit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ieder zijn smaak. Mijn OnePlus werkt top hoor, en dat voor de helft van het geld ;-) Alleen werk ik op het werk veel met Apple-spullen en als het in de auto dan ook nog eens beter werkt... Daar ben ik dus wel benieuwd naar.

Geplaatst

Of je tikt ergens een oudere iphone op de kop die je aangesloten laat in de auto (onder het klepje). Volgens mij wordt carplay ondersteund vanaf de iPhone 5 en laat je je oneplus gewoon via Bluetooth gekoppeld voor je telefoongesprekken. Je oneplus blijft dan de hotspot voor je internet verbinding voor je kia en de iphone. Je kan dus gewoon spotify en google maps gebruiken. Natuurlijk niet ideaal...Maar wie weet kun je er wat mee.  

Geplaatst

Dat klinkt als een omslachtige oplossing inderdaad Ik ga binnenkort wel een keer testen met de iPhone van mijn vader, kan ik mooi het verschil zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...