Jump to content

Recommended Posts

Wellicht wat tips van iemand.....??

Heb vandaag 2 ledstrips binnen gekregen die ik wil gaan aansluiten op het knipperlicht en de DRL. @xtra40 heeft deze upgrade ook op zijn auto toegepast. Ziet er erg leuk uit....

Nu ben ik al op zoek gegaan naar de juiste draden, maar de koplampen van nu zijn niet meer de units van "vroegah". Alle draden komen centraal binnen en worden binnen in de koplampunit verdeeld. Er gaat niks appart naar het knipperlicht toe bv.

Heeft er al eens iemand met de  verlichting zitten stoeien en kan mij misschien vertellen welke kleur draden voor de knipperlichten zijn?

En weet er iemand of de draden naar de DRL ook wat hoger in de motorruimte aanwezig zijn (zo ja welke kleur) of is de enige optie via de wielkuip bekleding naar binnen?

Een schema van de bedrading voor licht krijg ik niet gevonden op internet. Eventueel ook welkom.....

Het betreft overigens een Picanto ta

Thnx alvast 

Edited by Machlo

8 uur geleden, Machlo zei:

Vanmorgen de juiste draad gevonden voor het knipperlicht. Hier vervolgens de ledstrip aan bevestigd en de ledstrip zelf bovenop de lamp bevestigd. Ging prima.......totdat ik ontdekte dat ik 2 linkerstrips heb toegezonden gekregen. Op de video is de linkerstrip overdag minder goed zichtbaar. In schemer en donker valt het weer mee. Heb de verkoper maar ff een berichtje gestuurd.

Heb de verbinding met de DRL nog even gelaten voor wat het is. Die binnenkuip van het wiel zit op een vreemde manier vast, niet met schroeven. Eerst maar eens gaan uitzoeken hoe dat werkt.

Edited by Machlo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By sanderjohan
      Ik zit er aan te denken om de Kia navigatiesysteem in mijn Kia Cee'd SW van 2016 te vervangen voor een Android systeem. Nu heb ik gehoord dat voor het aansluiten van de standaard Kia achteruitrijcamera een aparte interface moet gebruiken. Nu heb ik gezocht op internet, maar eigenlijk dit niet gevonden. Heeft iemand een idee wat voor interface dit is en waar ik die kan kopen.
      Alvast bedankt,
      Sander
    • By wimkia
      In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten,
      Heeft iemand hier een remedie tegen.
    • By Joost van Nunen
      Beste leden

Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Sportage uit 2010(nieuw model). Dit betreft een model met origineel achteruitrijcamera.
      Ik had al gelezen dat meerdere problemen ondervinden met het wazige beeld, helaas heb ik dat ook. Ik wil dit graag oplossen maar een nieuwe originele kost 400 euro bij de dealer!!
      Nu koop ik veel via aliexpress dus wil via daar een nieuwe camera bestellen.. ik vind wel cameras die qua maat passen maar hebben allemaal tulp stekker aansluitingen. De Kia heeft een 4-pins aansluiting.
      Weet iemand of ik zon universele camera hier op aan kan sluiten en zo ja, welke kabels waarop aan te sluiten?

Ik hoor graag of iemand mij kan helpen!
    • By Iman
      Mijn vorige topic is helaas verwijderd dus vandaar dat ik even een nieuwe aanmaak. Ik heb een underseat subwoofer gekocht en ik had begrepen dat je de voeding aan kunt sluiten in de zekeringskast. Mocht iemand weten waar ik hem precies op aan moet sluiten, dan hoor of zie ik dat graag!
      alvast bedankt
    • By Dave vd
      Iemand ervaring met het aansluiten van ern rca adapter in een proceed van 2009? Weet niet welke kleuren van de achterste luidsprekers zijn? 
  • Create New...