Niro-Owner Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 Beste allemaal, zoals gebruikelijk zal ik mij als toekomstige Niro berijder ook even voorstellen. Mijn naam is Erwin, kom uit Duiven (bij Arnhem), ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters. Al sinds diverse jaren ben ik liefhebber van auto's, waarbij ik ook al jaren Audi's rij ) Vanwege mijn werk rij ik zakelijk ongeveer 50.000 km p.j. rijd. Dus dat betekend ook een auto van de zaak. Na een uitgebreide proefrit en vele positieve reviews heb ik afgelopen week de Kia Niro Hybrid Executiveline in de kleur Horizon Blue besteld. Ben erg enthousiast over de auto en verwacht hier meerdere enthousiastelingen te ontmoeten. Altijd leuk om ervaringen, tips en trucs te delen met elkaar. Quote
JaapW Geplaatst 3 September, 2019 Geplaatst 3 September, 2019 (aangepast) 1 uur geleden, Niro-Owner zei: Beste allemaal, zoals gebruikelijk zal ik mij als toekomstige Niro berijder ook even voorstellen. Mijn naam is Erwin, kom uit Duiven (bij Arnhem), ben getrouwd en samen hebben we 2 dochters. Al sinds diverse jaren ben ik liefhebber van auto's, waarbij ik ook al jaren Audi's rij ) Vanwege mijn werk rij ik zakelijk ongeveer 50.000 km p.j. rijd. Dus dat betekend ook een auto van de zaak. Na een uitgebreide proefrit en vele positieve reviews heb ik afgelopen week de Kia Niro Hybrid Executiveline in de kleur Horizon Blue besteld. Ben erg enthousiast over de auto en verwacht hier meerdere enthousiastelingen te ontmoeten. Altijd leuk om ervaringen, tips en trucs te delen met elkaar. Hoi Erwin, Van harte gefeliciteerd met je Kia Niro. Ik kan uit ervaring vertellen dat het een geweldige auto is. Leuk dat je ook Audi’s rijdt. Toevallig heb ik in 2016 mijn Audi(2013) ingeruild op een Kia Niro. Dit omdat de auto zoveel olie slurpte, en er andere dingen niet geweldig waren. Toch blijft het een prachtig automerk. Het meest gek ben ik van de Rs6. Jij? Inmiddels heb ik een E-Niro (2019) en toch nog 1 Duitser (911). Ik wens je alvast veel veilige en plezierige km’s toe met je Niro. Het is een geweldige auto!!! Groetjes 3 September, 2019 aangepast door JaapW Getal fout Quote
Niro-Owner Geplaatst 20 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2020 Vandaag dan de officiële levering van de Niro. Ondanks veel bekeken features van deze auto toch fijn dat ik nog wat uitleg van de verkoper heb gekregen met handige tips en weetjes. Tussentijds nog een aanpassing gedaan naar een afneembare trekhaak. Ziet er per definitie al beter uit natuurlijk. Wel jammer dat er geen fatsoenlijke opbergplek voor de losse haak is. Onderweg naar huis vooral genoten van het comfort en al een aantal opties. Kortom een heerlijke auto! Thuis alle instellingen naar eigen voorkeur gezet, de UVO app geïnstalleerd en de rest van de auto verkend. Verwacht er veel plezier van te hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.