Sjaak_Trekhaak Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 @The_Duke ja klopt, ik heb specifiek zonder panoramadak gedaan omdat ik 1.91m ben, en de bijtelling wat vriendelijker was. Wel proef gezeten in een variant mét panoramadak, dan houd ik een forse handdikte over. Ben benieuwd Quote
A-ER Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 Weer gebeld, maar ik krijg steeds te horen dat mijn bestelling nog steeds in de haven ligt.. Meer informatie dan 'Het kan elk moment aankomen' kunnen ze helaas niet geven. Nog even afwachten dus en hopen dat ik hem binnenkort krijg. Ik heb oveigens ook zonder Panorama dak omdat ik 1,89m ben. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 13 minutes ago, A-ER said: Weer gebeld, maar ik krijg steeds te horen dat mijn bestelling nog steeds in de haven ligt.. Meer informatie dan 'Het kan elk moment aankomen' kunnen ze helaas niet geven. Nog even afwachten dus en hopen dat ik hem binnenkort krijg. Ik heb oveigens ook zonder Panorama dak omdat ik 1,89m ben. Ik wacht het ook rustig af. Zullen wel in het zelfde schuitje zitten :D. Ben benieuwd of we dat panoramadak erop hebben:x Quote
marksoeters Geplaatst 21 April, 2023 Geplaatst 21 April, 2023 (aangepast) Ik ben zelf 1m98 en heb de proceed met pano dak (Gt-Plusline). En geen enkele moeite mee. Heb nu in 6 maanden tijd nog geen enkele keer het dak geraakt. Dus met jullie lengtes moet het gewoon helemaal goedkomen hoor. 21 April, 2023 aangepast door marksoeters 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 24 April, 2023 Geplaatst 24 April, 2023 De indicatieve levertijd is opgeschoven naar week 23 voor mijn auto. Volgens mij hebben ze geen idee, als ze volgend jaar dinsdag zeggen komt net zo betrouwbaar over. Quote
JustinvR Geplaatst 2 Mei, 2023 Geplaatst 2 Mei, 2023 Op 25 maart van dit jaar is de bestelling geplaats door de Kia dealer voor mijn Kia Proceed 1.5T-GDI DTC7 GT-line Lunar Silver. De verwachting is dat de levertijd minimaal 12 maanden zal zijn Quote
A-ER Geplaatst 4 Mei, 2023 Geplaatst 4 Mei, 2023 Weer de dealer gebeld. Mijn auto zat onder status "Workshop", wat inhoudt dat er of schade is ingereden, of er iets ontbreekt, en nu naar de werkplek in de haven is geplaatst, en dat er daarom vertraging is. Ze zijn het nu aan het oplossen en de auto zal 12 mei bij de dealer moeten zijn. Zo niet, dan annuleer ik mijn bestelling want mijn geduld is zo goed als op. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 4 Mei, 2023 Geplaatst 4 Mei, 2023 Nog even het panoramadak er in zagen ;). Ben benieuwd of ze de 12 mei doorkomen met de wagen! Maar ja, zo niet, wat is er tegenwoordig wel binnen een halfjaar leverbaar in dat segment? Quote
A-ER Geplaatst 9 Mei, 2023 Geplaatst 9 Mei, 2023 On 5/4/2023 at 4:48 PM, Sjaak_Trekhaak said: Nog even het panoramadak er in zagen ;). Ben benieuwd of ze de 12 mei doorkomen met de wagen! Maar ja, zo niet, wat is er tegenwoordig wel binnen een halfjaar leverbaar in dat segment? Klopt, alles heeft een lange levertijd, wat ik begrijp. Maar ze hebben me expliciet beloofd dat er een voorraad model, in een lagere gt-line witte uitvoering, beschikbaar zou zijn in Januari. Zelfs na dat de auto werd geproduceerd en een chassis nummer had, werd het steeds vertraagd. Het is van een productie probleem een service probleem geworden. Het gebrek aan communicatie is ook vervelend. Ik hoop dat het 12 mei binnenkomt, anders mogen ze de auto houden. Er zijn genoeg leuke occassion lease opties die binnen 3 weken leverbaar zijn, die ik helaas door de onduidelijkheid en vertraging van KIa ben misgelopen. Quote
Bowsie Geplaatst 10 Mei, 2023 Geplaatst 10 Mei, 2023 Op 20-4-2023 om 14:34, zei A-ER: Weer gebeld, maar ik krijg steeds te horen dat mijn bestelling nog steeds in de haven ligt.. Haven? Die auto's worden toch in Slowakije gemaakt? Hoezo gaan ze dan per boot? Is dat niet gewoon met trein? Quote
A-ER Geplaatst 11 Mei, 2023 Geplaatst 11 Mei, 2023 Zojuist gebeld. De auto is eindelijk binnen bij de dealer. Over twee weken mag ik hem ophalen Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 11 Mei, 2023 Geplaatst 11 Mei, 2023 15 minutes ago, A-ER said: Zojuist gebeld. De auto is eindelijk binnen bij de dealer. Over twee weken mag ik hem ophalen Jansen Kerres toch? Hadden ze de mijne ook eindelijk staan? Gaaf man! Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 On 5/11/2023 at 10:23 AM, A-ER said: Zojuist gebeld. De auto is eindelijk binnen bij de dealer. Over twee weken mag ik hem ophalen 5 juni staat hij op de stoep hier Quote
The_Duke Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 2 uur geleden, zei Sjaak_Trekhaak: 5 juni staat hij op de stoep hier Weet je al of er een panoramadak op zit? Je kan het zien aan de catalogusprijs van je auto als je het kenteken al hebt. Als het 41300 is dan heb je een panoramadak Quote
A-ER Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 2 hours ago, Sjaak_Trekhaak said: 5 juni staat hij op de stoep hier Awesome! Ik mag de mijne morgen komen ophalen! 1 Quote
A-ER Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 22 minutes ago, The_Duke said: Weet je al of er een panoramadak op zit? Je kan het zien aan de catalogusprijs van je auto als je het kenteken al hebt. Als het 41300 is dan heb je een panoramadak Ik heb geen panaroma dak. Catalogusprijs is 37,5k. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 29 minutes ago, The_Duke said: Weet je al of er een panoramadak op zit? Je kan het zien aan de catalogusprijs van je auto als je het kenteken al hebt. Als het 41300 is dan heb je een panoramadak Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken zodra ik het kenteken weet :)! Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 1 hour ago, The_Duke said: Weet je al of er een panoramadak op zit? Je kan het zien aan de catalogusprijs van je auto als je het kenteken al hebt. Als het 41300 is dan heb je een panoramadak Heb zojuist even gevraagd. Vriendelijke meneer aan de andere kant van de lijn liep even naar de auto toe; er zit geen panoramadak op maar wel de DCT7 automaat en 18" velgen. Precies zoals besteld :). Quote
DizzyB Geplaatst 22 Mei, 2023 Geplaatst 22 Mei, 2023 Ben weer thuis na een ritje Zuid-Frankrijk en terug. Heerlijke auto om mee te rijden voor zo’n afstand (en gelukkig geen deukjes bij de portieren ;-)). Heb er trouwens maar twee zien rijden daar. Alvast veel rijplezier! 1 Quote
Sander15884 Geplaatst 28 Mei, 2023 Geplaatst 28 Mei, 2023 Mijn eerste kia besteld: kia proceed gt in het groen. incl. Panoramadak en de 19” Mulsan velgen (accessoires van een Sportage) levering zal 2024 zijn 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 7 Juni, 2023 Geplaatst 7 Juni, 2023 Ik zwaai af hier, auto is geleverd na +/- 50 weken! Exact volgens specificatie, nu kilometers maken 3 Quote
The_Duke Geplaatst 8 Juni, 2023 Geplaatst 8 Juni, 2023 Op 7-6-2023 om 07:40, zei Sjaak_Trekhaak: Ik zwaai af hier, auto is geleverd na +/- 50 weken! Exact volgens specificatie, nu kilometers maken Pictures or it didn't happen 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 8 Juni, 2023 Geplaatst 8 Juni, 2023 28 minutes ago, The_Duke said: Pictures or it didn't happen Nu nog netjes wit ;D 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 8 Juni, 2023 Geplaatst 8 Juni, 2023 Wat me overigens het meest verraste (nooit gecheckt bij de dealer) is dat ik zelf met 1.91m nog achterin kan zitten zonder het dak te raken. Houd weliswaar 1 handdikte over, maar in de Megane die ik hiervoor reed liep het dak zo toe dat dat niet mogelijk was. Verder zeer fijn sturende auto, nauwelijks motorgeluid, meer het bekende rolgeluid van de banden. Dik tevreden! Quote
The_Duke Geplaatst 8 Juni, 2023 Geplaatst 8 Juni, 2023 1 uur terug, zei Sjaak_Trekhaak: Nu nog netjes wit ;D Super mooi! De zwarte delen contrasteren mooi met het wit. Wel vaak wassen haha. De Proceed is inderdaad een best ruime auto ondanks de lage schuin aflopende daklijn. Zelfs met panoramadak is er meer dan genoeg hoofdruimte. Veel rijplezier! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.