r vIS Geplaatst 1 November, 2019 Geplaatst 1 November, 2019 Wie kan mij helpen aan een werkplaatshandboek voor de sportage 2006, of te wel de sportage 2. Met vriendelijke groet Rob Quote
ehombie Geplaatst 1 November, 2019 Geplaatst 1 November, 2019 Op ebay is wel wat te vinden tegen betaling... Quote
r vIS Geplaatst 2 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2019 Staan die op CD, USB-stick of kan U die per email of we transfer sturen? Quote
Specialmade Geplaatst 2 November, 2019 Geplaatst 2 November, 2019 1 uur terug, r vIS zei: Staan die op CD, USB-stick of kan U die per email of we transfer sturen? klik hier voor het instructieboekje. Quote
CJAvHam Geplaatst 2 November, 2019 Geplaatst 2 November, 2019 Zal eens kijk hoe groot het bestand is misschien kan ik het in delen via mail versturen ga vanavond wel eff kijk voor je Quote
CJAvHam Geplaatst 4 November, 2019 Geplaatst 4 November, 2019 Geef e-mailadres bestand is 50,8 m’n groot in gepakt in winzip Quote
r vIS Geplaatst 4 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2019 @CJAvHam Hallo In de eerste plaats hartelijk dank. Mijn emailadres is achtweg@gmail.com Met https://wetransfer.com kan U grote bestanden sturen. Ik zie het met plezier tegemoet. Met vriendelijke groet Rob Quote
CJAvHam Geplaatst 4 November, 2019 Geplaatst 4 November, 2019 Komt via de site die je hebt aan bevolen is nu bij mij verzonden Quote
CJAvHam Geplaatst 4 November, 2019 Geplaatst 4 November, 2019 Geef eff een berichtje als je het binnen hebt gr Cor Quote
stefru Geplaatst 10 September, 2020 Geplaatst 10 September, 2020 Hallo, Ik heb ook interesse in het werkplaats handboek voor de sportage 2. Komt het een en ander aan onderhoud aan namelijk :D! Zou iemand deze ook via wetransfer naar mij willen sturen? email is stef_rutgers@hotmail.com Vriendelijk bedankt in ieder geval! groet Stef Quote
CJAvHam Geplaatst 10 Oktober, 2020 Geplaatst 10 Oktober, 2020 Hallo, Ik heb ook interesse in het werkplaats handboek voor de sportage 2. Komt het een en ander aan onderhoud aan namelijk ! Zou iemand deze ook via wetransfer naar mij willen sturen? email is stef_rutgers@hotmail.com Vriendelijk bedankt in ieder geval! groet StefHad ik hem al naar je gestuurd het werkplaats handboek gr Cor Quote
Opa-Ei Geplaatst 30 November, 2020 Geplaatst 30 November, 2020 Op 2-11-2019 om 09:18, Specialmade zei: klik hier voor het instructieboekje. Maar dat is geen werkplaats boek. Quote
Opa-Ei Geplaatst 10 December, 2020 Geplaatst 10 December, 2020 Op 2-11-2019 om 09:19, CJAvHam zei: Zal eens kijk hoe groot het bestand is misschien kan ik het in delen via mail versturen ga vanavond wel eff kijk voor je Hallo, ik ben ook op zoek naar een werkplaatsboek en dan specifiek de elektrische aansluitingen van de koplampen van de sportage 2008. ik zou het heel graag van je willen hebben als dat kan. Mvgr: pijnenb@caiway.nl Quote
CJAvHam Geplaatst 28 December, 2020 Geplaatst 28 December, 2020 sorry dat ik zo laat reageer maar bestand kan je downloaden via wettransfer je krijgt link in je mailbox gr Cor Quote
CJAvHam Geplaatst 28 December, 2020 Geplaatst 28 December, 2020 laat eff weten als je hem binnen hebt Quote
Opa-Ei Geplaatst 29 December, 2020 Geplaatst 29 December, 2020 (aangepast) 16 uur geleden, CJAvHam zei: laat eff weten als je hem binnen hebt Hallo, ik heb hem binnen, bedankt. 29 December, 2020 aangepast door JanP Quote
CJAvHam Geplaatst 29 December, 2020 Geplaatst 29 December, 2020 Mooi veel plezier er meeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 17 Januari, 2021 Geplaatst 17 Januari, 2021 1 uur geleden, beatrix zei: Hoi Cor, Mocht je nog tijd hebben, wil ik hem ook graag. Email b.v.d. Haal even je e-mailadres weg. Dit is een openbaar forum waardoor iedereen dit kan zien. Dit kan vervelende gevolgen hebben Quote
CJAvHam Geplaatst 17 Januari, 2021 Geplaatst 17 Januari, 2021 Als ik morgen achter pc zit zal ik link sturen maar moet wel je e-mail adr hebben Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 17 Januari, 2021 Geplaatst 17 Januari, 2021 Krijg een linkje binnen van wettransfer in je mailboxVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Willembreda Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Beste, Ben ook een blije sportage 2.7 vV6 4x4 fan. Helaas lekt het ruitenbsproeier tankje en zoek dus ook het werkplaatshandboek. Zou het graag toegestuurd krijgen als dat nog kan. Hoor het graag. Met vriendelijke groet Willem Hulsbergen Breda Quote
CJAvHam Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Haal even je e-mailadres weg. Dit is een openbaar forum waardoor iedereen dit kan zien. Dit kan vervelende gevolgen hebbenHeb je e-mail nodig kan ik hem postenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Beste, Ben ook een blije sportage 2.7 vV6 4x4 fan. Helaas lekt het ruitenbsproeier tankje en zoek dus ook het werkplaatshandboek. Zou het graag toegestuurd krijgen als dat nog kan. Hoor het graag. Met vriendelijke groet Willem Hulsbergen Breda Heb je e-mail nodig kan ik hem posten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
CJAvHam Geplaatst 30 Januari, 2021 Geplaatst 30 Januari, 2021 Heb je e-mail nodig kan ik hem posten Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkProbeer deze link maar eff of je hem binnen krijgVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.