Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Sinds enkele dagen rijd ik een Ceed MY2020. Mensen die ik vanuit de auto via Bluetooth bel geven aan dat zij een echo horen van hun eigen stem. Met mijn vorige auto, zelfde telefoon (Galaxy S10e) had ik dit probleem niet.

Zijn er mensen die dit herkennen en wellicht een oplossing hebben?

aangepast door Dufu
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Hier naar mijn idee tot nu toe nog geen last van (MY2020). Wel regelmatig dat bij het eerste telefoongesprek wanneer je in de auto zit het geluid over de telefoon gaat i.p.v. over de carkit/speakers van de auto. Na een keer ophangen en opnieuw bellen is dit over.

Dit gebeurt enkel bij bellen via het UVO-systeem, niet via Android Auto.

aangepast door Wutroe
Geplaatst

Herken ik ook. in mijn Ceed sw MY2020. Wel geven mensen aan dat het met name de eerste paar seconden is. Na een aantal seconden is het geluid normaal.

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik herken dit ook, Ceed MY2020 en diverse keren te horen gekregen van de gesprekspartner. Paar dagen in bezit.

Geplaatst

Met android auto is het minder. Lijkt aan Bluetooth te liggen. Ik heb de dealer gebeld. Er is nog geen update voor mj2020. Binnenkort rij ik even langs, volgens de dealer zit er ergens nog een instelling.

Ik heb wel heb microfoon volume op 1 gezet, dat kun je instellen tijdens een telefoongesprek. Dat helpt een beetje.

• 2 weken later...
Geplaatst
Met android auto is het minder. Lijkt aan Bluetooth te liggen. Ik heb de dealer gebeld. Er is nog geen update voor mj2020. Binnenkort rij ik even langs, volgens de dealer zit er ergens nog een instelling.

Ik heb wel heb microfoon volume op 1 gezet, dat kun je instellen tijdens een telefoongesprek. Dat helpt een beetje.
Ik heb net 1 dag de auto en krijg idd van meerdere bellers ook deze klachten.

Dat van de microfoon ga ik eens uitproberen, ik ben tevens ook benieuwd wat de dealer nog anders kan instellen ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst
Volgende week eerste beurt. Meteen eens bespreken bij de dealer. Is geen doen zo.
Nog geluk? Hebben ze iets aangepast of een update uitgevoerd?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb inmiddels een update laten uitvoeren (navigatie is ook iets anders geworden) en de eerste bevindingen zijn positief!

Ik krijg geen klachten meer over een echo!

• 2 jaar later...
Geplaatst

Ik haak even in op dit verhaal. Vandaag de allerlaatste software laten installeren maar de echo van “de andere beller” wordt nog steeds ervaren. Dit in combinatie met iPhone en Proceed MY20, bedraad via CarPlay. 

iemand die nog een instelling weet te vinden of een andere oplossing?

• 11 maanden later...
Geplaatst

Ook mijn auto (my 20, proceed), in combinatie met een bedrade iPhone (13, iOS 17.2.1) geeft deze echo. 
heeft iemand al een oplossing gevonden?

Geplaatst
1 uur geleden, zei Jet05:

Ook mijn auto (my 20, proceed), in combinatie met een bedrade iPhone (13, iOS 17.2.1) geeft deze echo. 
heeft iemand al een oplossing gevonden?

Nee, ik heb het opgegeven. Wel is mij opgevallen dat ik dit niet met alle bellers heb. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...