Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi allemaal,

Wat fijn om een Kia forum te vinden!

Ik ben Barry 43jr en trotse eigenaar(ok, leaser) van een 2020 model Niro hybride dynamicline.

ik kom uit het pitoreske Almere haven, of zoals het ook wel genoemd wordt die buitenwijk van 020.

In het verleden heb ik reeds meerdere Kia gereden als de Joice, de Pride wagon, Sephia, Shuma en Rio. intussen een uitstap naar wat andere merken als Renault en Niksan(geen typfout!!)

Nu weer terug bij Kia! Blij, trots maar vooral gelukkig met mijn wagen op pad!

Naast de dagelijkse woon-werk ritten houden mijn vrouw en ik ervan om met de wagen richting de Veluwe (Nunspeet en omgeving) te rijden en dan te touren in deze omgeving.

Ook ben ik op mijn motor te vinden, tijd dat Kia deze ook gaat leveren!

Groetjes uit Almere

Geplaatst
9 minuten geleden, barry76 zei:

Hoi hoi allemaal,

Wat fijn om een Kia forum te vinden!

Ik ben Barry 43jr en trotse eigenaar(ok, leaser) van een 2020 model Niro hybride dynamicline.

ik kom uit het pitoreske Almere haven, of zoals het ook wel genoemd wordt die buitenwijk van 020.

In het verleden heb ik reeds meerdere Kia gereden als de Joice, de Pride wagon, Sephia, Shuma en Rio. intussen een uitstap naar wat andere merken als Renault en Niksan(geen typfout!!)

Nu weer terug bij Kia! Blij, trots maar vooral gelukkig met mijn wagen op pad!

Naast de dagelijkse woon-werk ritten houden mijn vrouw en ik ervan om met de wagen richting de Veluwe (Nunspeet en omgeving) te rijden en dan te touren in deze omgeving.

Ook ben ik op mijn motor te vinden, tijd dat Kia deze ook gaat leveren!

Groetjes uit Almere

Goede keus, veel plezier met de Niro!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...