Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
51 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Kan het toch niet laten. Zie de verschillen.

kia-niro-1-6-gdi-comfort.jpg

16 inch design velg kia.jpg

51 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Kan het toch niet laten. Zie de verschillen.

kia-niro-1-6-gdi-comfort.jpg

16 inch design velg kia.jpg

Significant verschil zeg , beide plastic wieldoppen toch?  Daar gaat het om niet om de uitvoering van het plastic  !!

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof , of wil je graag aandacht ?

Geplaatst
38 minuten geleden, Dwarfie13 zei:

Significant verschil zeg , beide plastic wieldoppen toch?  Daar gaat het om niet om de uitvoering van het plastic  !!

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof , of wil je graag aandacht ?

Ik heb geen auto gekocht van meer dan € 30.000 terwijl ik niet zeker wist wat voor velgen er onder zaten. Dus wie is er nu dom? Maar zoek het lekker verder uit met KIA. 

Geplaatst
6 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Ik heb geen auto gekocht van meer dan € 30.000 terwijl ik niet zeker wist wat voor velgen er onder zaten. Dus wie is er nu dom? Maar zoek het lekker verder uit met KIA. 

Omdat je er het geld niet voor hebt sukkel !

Geplaatst

@Dwarfie13 gaan schelden getuigd nou niet bepaald van een volwassen houding als je het mij vraagt. Hoewel @Doublebogey5 het wellicht iets te zwart/wit ziet; ben ik het wel in grote lijnen met hem eens. Primair heb je te maken met degene die jou de auto heeft verkocht (of het nou om lease gaat of niet). Met diegene moet je tot een oplossing komen en heeft het niet zoveel zin om met modder te gaan gooien in dit topic om je frustratie te laten gelden. Je krijgt hiermee in ieder geval niet ineens andere velgen. Mijn ervaring is dat wanneer je sterke argumenten voert met een partij waarmee je overeenkomst hebt je veel meer wint dan deze aanvlieg route. Ik hoop in ieder geval dat je eruit gaat komen met je dealer.

• Like 1
  • xtra40 heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...