Pkoot Geplaatst 16 Januari, 2020 Geplaatst 16 Januari, 2020 Wij hebben een Picanto waar Apple CarPlay met de iPhone alleen via usb werkt. Maar we gebruiken ook een iPod met veel muziek en dat werkt dan niet meer via Bluetooth. Nu wilde ik de iPod en de iPhone via een usb hub aansluiten. Met een usb 2.0 hub werkte het niet omdat de hub niet ondersteund werd. Werkt dit wel met een 3.0 hub of is er een andere mogelijkheid beide apparaten gelijktijdig te laten werken? Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Januari, 2020 Geplaatst 16 Januari, 2020 Hubs moeten ondersteund worden door je headunit. De meeste headunits ondersteunen dit NIET; die hebben geen mogelijkheid om verschillende devices te adresseren op de USB-bus.Maar waarom wil je de iPod gebruiken als je een iPhone met CarPlay hebt? Je kunt toch muziek afspelen vanaf de iPhone? Quote
Pkoot Geplaatst 16 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2020 @Pkoot De iPhone heeft veel te weinig capaciteit. Anders zou dat natuurlijk geen probleem zijn. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Januari, 2020 Geplaatst 16 Januari, 2020 ik heb even de kop / titel van je topic aangepast er stond alleen Dhr dit was niet geheel duidelijk wat je hier mee wilde of wat dit betekende als je wilt kun je hem zelf alsnog even aanpassen 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Januari, 2020 Geplaatst 16 Januari, 2020 De iPhone heeft veel te weinig capaciteit. Anders zou dat natuurlijk geen probleem zijn. Heb je dan een "kleine" iPhone, of wil je heel veel muziek meenemen? Op een bitrate van ca.128kbps passen er ongeveer 1000 nummers op 4GB opslag... Quote
Pkoot Geplaatst 17 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2020 (aangepast) 11 uur geleden, Murcielaygo zei: Heb je dan een "kleine" iPhone, of wil je heel veel muziek meenemen? Op een bitrate van ca.128kbps passen er ongeveer 1000 nummers op 4GB opslag... Klopt, 16 Gb. Met apps en foto’s e.d. blijft er weinig ruimte over. De muziek die ik digitaal heb, staat op een hoge bitrate. Veel 192 en ook zelfs 320 kbps. Wil toch proberen beide toestellen aan de praat te krijgen. 17 Januari, 2020 aangepast door Pkoot Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Januari, 2020 Geplaatst 17 Januari, 2020 Als het je lukt hoor ik dat graag, maar ik geef je weinig kans. Quote
Pkoot Geplaatst 17 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2020 Ik vrees het ook. Jammer. Gelukkig is het de auto van mijn vrouw ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.