Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dag allen,

Ik wil graag even iets navragen hier. Heb al wat terug gezocht, maar vraag het toch nog even na.

Klopt het dat de aux-usb aansluiting in het paneeltje van mijn Picanto 3 (zoals die er standaard in zit) in de basis niet werkt, maar dat je die eerst moet “verbouwen” om hem werkend te krijgen? Heb bv geprobeerd om een dab+ ontvanger aan te sluiten maar die wordt niet herkend.

F187147A-9678-43E6-BA93-B20E20038AC6.jpeg

Posted
56 minuten geleden, zei Peter-036:

Als je die kunt gebruiken om (spotify of zo) muziek van je telefoon via het infotainmentsysteem af te spelen, zou het ook moeten werken met een losse DAB ontvanger.

Er gebeurt eigenlijk geen drol als ik mijn telefoon óf dab ontvanger aansluit. Op mijn telefoon ook geen melding oid met vraag wat die aansluiting moet doen met je telefoon…

Posted
1 uur terug, zei Murcielaygo:

Gebruik je wel een kabel met data en niet alleen de aders voor voeding?

Werkt het wel met een voor PC geformatteerde USB-stick?

Een geformatteerde usb stick( zou ik moeten proberen.

Maar iemand vertelde me dat het mogelijk aan de nieuwe (naamloze) Android  radio en bijbehorende bekabeling die er op is aangesloten….

• Confused 1
Posted
Maar iemand vertelde me dat het mogelijk aan de nieuwe (naamloze) Android  radio en bijbehorende bekabeling die er op is aangesloten….

Ja, maar DAT had je in je eerste bericht niet aangegeven...

Als dat het geval is zal waarschijnlijk heel dat ding niet aangesloten zijn OF heb je een verloooje of ombouwset nodig.
  • Haha 1
  • 4 weeks later...
Posted
Er gebeurt eigenlijk geen drol als ik mijn telefoon óf dab ontvanger aansluit. Op mijn telefoon ook geen melding oid met vraag wat die aansluiting moet doen met je telefoon…
Ik gebruik een Huawei telefoon met usb c aansluiting. Ik had af en toe ook problemen met de herkenning. Wat blijkt? Op het usb kabeltje zit aan de usb c kant aan één van de zijden een markering. Deze markering moet bij mijn telefoon aan de bovenkant (schermzijde) zitten. Draai ik de stekker om, dan maakt de telefoon geen contact.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk

• Like 1