Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Deurvergrendeling sluit elke keer opnieuw

Aanbevolen Berichten

Gast toinerina1969
Geplaatst

hallo

Mijn kia cerato 1.6 Lx van 2008, heeft steeds problemen met openen van de vergrendeling, steeds slaat het weer op slot, heb inmiddels ook afstandsbediening maar werkt ook niet, ook hetzelfde probleem, steeds slaan de deuren op slot, , zowel met sleutel als afstandsbediening, die niet orgineel is, slan de deuren gelijk weer op slot, kan iemand hulp bieden graag hoor ik hiervan , met wel of geen oplossing alvast bedankt.

Geplaatst

Dus je ontsluit en de CV zet de deuren meteen weer op slot?
Waarschijnlijk gaat er dan wat mis met de schakelaar/sensor in 1 van de deuren; de auto "ziet" dat er een deur open gaat terwijl deze denkt dat deze dicht hoort te zijn en geeft "dus" een signaal om te sluiten.

Je geeft aan dat je nu afstandsbediening hebt. Had je dit probleem daarvoor ook al?

Uit je bericht in een ander topic maak ik op dat dit met een motortje is gedaan? Als dat zo is, is dat dan een 5-draads motor? Verwissel dan eens de groene en blauwe draad. Werkt het dan wel, maar verkeerdom, wissel ze dan terug en wissel nu wit en bruin.

Laat even weten of je hier wat aan hebt.

Gast toinerina1969
Geplaatst

Dat is iemand anders denk ik aangaande dat motortje wat u vermeld, ik heb alleen deze vraag gesteld en weet verder geen andere vraag omtrent dit van mijn zijde.

Geplaatst

Je reageerde hier over de inbouw van remote met een motortje;
https://www.kiaclub.nl/topic/17246-kia-cerato-2006-cv-inbouwen/?do=findComment&comment=226077

Maar je geeft geen antwoord op mijn vragen; is dit probleem ontstaan na inbouw van je afstandsbediening en komen je symptomen overeen met wat ik beschrijf?
Als je hierop niet reageert kan niemand je proberen te helpen...

Gast toinerina1969
Geplaatst

Murcielaygo,, ik heb dit probleem met motor en voordat ik afstandsbediening had, dus alleen op sleutel had ik ook dit probleem,het wordt alleen maar erger, wat de symtomen verder zijn weet ik dus niet heb er ook geen verstand van weet je iemand misschien die zoiets kan herstellen of inbouwen voor me???

Geplaatst

Het gaat hier echt om herstellen.

Ik vermoed dat er wat mis is met (de bedrading van) een slotschakelaar. Dat kunnen troubleshooten door die los te koppelen (te beginnen met de bestuurdersportier).

Maar als je hier geen ervaring in hebt zou ik er niet aan beginnen. Helaas kan ik niemand aanraden, omdat ik zoiets zelf zou kunnen. Sorry...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...