enne Geplaatst 2 Maart, 2020 Geplaatst 2 Maart, 2020 Beste, Ik ben vandaag aangehouden door de politie voor bumperkleven. Mijn inziens onterecht en ik heb geen dashcam helaas , maar zou ik de radargegevens van de Kia kunnen uitlezen? Zodat ik bv kan aantonen dat ik bv nooit op zoveel meter van een voorligger heb gezeten. Misschien vergezocht maar ik was ff benieuwd. Toch geen kans onbenut laten om mijn onschuld te bewijzen. Groet, Enne Quote
tijdjes123 Geplaatst 2 Maart, 2020 Geplaatst 2 Maart, 2020 Denk niet dat dit kan en als dit al kan kleine kans dat de radar gegevens opslaat van de afstand tot je voorganger. Mocht je ze daarna wel helpen dan is er een nog kleinere kans dat de politie daarmee akkoord gaat. Quote
meeder Geplaatst 2 Maart, 2020 Geplaatst 2 Maart, 2020 Als je het al uit kan lezen zal het waarschijnlijk alleen realtime zijn. Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk Quote
enne Geplaatst 3 Maart, 2020 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2020 Okay.. Was ik al bang voor. Ga ik toch maar een dashcam kopen voor toekomst. Quote
tijdjes123 Geplaatst 3 Maart, 2020 Geplaatst 3 Maart, 2020 Of gewoon nogsteeds minder dicht op je voorganger rijden. Politie heeft ook camerabeelden die je kan zien. Als je zelfs al op 1 blokje staat met de ACC heb je al 2 seconden afstand. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.