Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen februari een Pro Ceed 1.4t GT-Line besteld. In de kleur wit en in de lease vanuit mijn werkgever.

Nu rij ik nog een passat B7 uit 2012 met alle opties van toen. 

Ik hoop hier leuke extra's te lezen als up date op mijn pro ceed!

Groet Dimitri 

Je zal er absoluut veel plezier van hebben! Zelf rijd ik een diesel automaat, ik heb veel auto's gereden, maar deze is echt top!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By robinspr
      Sinds vorige week hebben we onze nieuwe auto maar helaas zit hier nog geel halogeen licht in de koplampen.. nu had ik whitevision lampjes besteld voor een witte look maar de koplamp blijft vol geel licht geven... ligt dit aan de lens in de koplamp of heeft dit een andere oorzaak ?
    • By Dennis the Menace
      Beste forumleden, 
      Nadat ik eigenhandig de koplampsproeier van mijn kia ceed had afgebroken (vanuit de de auto gezien, links) moest ik helaas een complete originele set kopen om alleen dit onderdeel te vervangen. Ik heb dus nog de complete slangenset en de sproeier rechts (vanuit de auto gezien) over. Aangezien ik geen Ceed 2 meer bezit wil ik deze verkopen aan iemand die het nodig heeft maar niet net als ik een complete set moet komen voor alleen de sproeikop. 
      De set zelf kost ex inbouwen een kleine 200 euro, dus graag bieden naar waarde. 
      Ophalen kan (midden Nederland net onder Utrecht) en anders verzendkosten koper. 
      Groeten, 
      Dennis

• By Melvin de Jong
      Hallo allemaal,
      Ik heb een paar jaar geleden een Ceed uit 2010 gekocht en waar ik sinds de aankoop spijt van heb gehad is dat ik niet heb door gezocht naar een model met een lederen stuurwiel. Nou heb ik van de week een net stuur op de kop getikt en heb deze vandaag ingebouwd. Dit stuur heeft ten opzichte van mijn vorige stuur 3 extra knopen voor telefoonbediening en stemherkenning. Deze doen het echter niet.
      Mijn auto heeft zoals veel cee'ds uit deze tijd een pioneer F920BT er in zitten en alle media opties op het stuur werken wel. Ik heb op een vage russisch forum gelezen dat net als de rio de kabelboom voor de cee'd alle opties ondersteund en dat de extra bediening plug and play zou moeten zijn. Ik twijfel hier nu echter aan. Stem herkenning zal het nooit doen om de F920BT omdat dat er simpelweg niet op zit maar het zou erg fijn zijn als de telefoon bediening het wel doen.
      Mijn vragen dus als volgt:
      Heeft iemand hier al wel eens extra bediening toegevoegd aan een Cee'd 2010 - 2012?
      Zo ja werkte alle knopjes?
      Was dat met de standaard navigatie unit of met een aftermarket?
      En mocht ik erg geluk hebben, heeft iemand dit werkend gekregen met een F920BT?

Bedankt voor het lezen en mogelijke informatie die je kan geven.

Met vriendelijke groet,
      Melvin de Jong
    • By Huuv
      Ik heb mijn Proceed laten uitleveren met een afneembare trekhaak en 13-polige aansluiting.
      Mij was door Kia aan gegeven dat hier ook constante stroom op zou zitten. Je kan evt nog een extra setje bestellen voor geschakeld stroom zodat je koelkast uitgaat maar dat is enkel voor geschakeld stroom dus.

Ik ben met de caravan op pad geweest, maar helaas geen constante stroom, ik zie ook geen draad getrokken vanaf de accu voor constante stroom. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de dealer welke de auto heeft geleverd.
      Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit ook hebben gehad? Ik las hier op het forum bij een Kia Niro een zelfde constatering. 

Alvast bedankt

• By SatJunk
      Zoals de titel zegt heeft iemand hier ervaring mee ?
      B.V DEZE of soortgelijk ?
  • Create New...