Ga naar inhoud

Trekhaak met 13 polige aansluiting zonder constante stroom?


Huuv

Aanbevolen Berichten

Ik heb mijn Proceed laten uitleveren met een afneembare trekhaak en 13-polige aansluiting.

Mij was door Kia aan gegeven dat hier ook constante stroom op zou zitten. Je kan evt nog een extra setje bestellen voor geschakeld stroom zodat je koelkast uitgaat maar dat is enkel voor geschakeld stroom dus.

 

Ik ben met de caravan op pad geweest, maar helaas geen constante stroom, ik zie ook geen draad getrokken vanaf de accu voor constante stroom. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de dealer welke de auto heeft geleverd.

Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit ook hebben gehad? Ik las hier op het forum bij een Kia Niro een zelfde constatering. 

 

Alvast bedankt

 

12ed61fc1449e3e1d853003385bc81a6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, Murcielaygo zei:

Ik dacht dat de vaste en geschakelde spanningen samen als extra aangeschaft moesten worden.
Op zich logisch, want alle licht signalen zijn achter aanwezig, maar spanning vaak niet zwaar genoeg.

Zo is het niet verteld door Kia, al had moest men dat ook eerst uitzoeken omdat ze niet zeker wisten.
Ik heb eerder trekhaken besteld bij mijn andere auto's en moest vaak apart opgeven of je "Constante stroom" wilde en evt aangevuld met "Geschakelde Stroom"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet het niet zeker, maar bij diverse trekhaken die ik ooit heb aangesloten met een custom kabelset waren de constante en vaste spanning bijna altijd samen een extra aanschaf.

Als jij gevraagd hebt om constante en zij die niet hebben geleverd zou ik zeker terug gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Inmiddels staat er afspraak bij de Dealer, men had zich vergist en dit wordt netjes hersteld.

De extra module wordt geïnstalleerd, daarna kan ik weer testen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...