Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi , terug van weggeweest , rij al 4,5 jaar geen pica meer ,dochter heeft hem nu , maar nu is de s100 ermee gestopt  dwz. scherm wordt zwart en verloopt dan naar wit en weer naar zwart etc etc , achteruitcamera doet het wel , denk dus dat de unit ze beste tijd heeft gehad maar nu zit de originele radio er weer in en doet de stuurbediening het niet ,

zou de sleepring kapot zijn ,geeft geen fouten aan ivm airbag etc , claxon doet ,

mvg Jan

Geplaatst

Is er met terugplaatsen van de stekkers niet per ongeluk een contact in de stekker uitgedrukt?
Airbag en claxon hebben eigen circuits. Doet de knopverlichting op het stuur het wel?

Geplaatst

kan nu met de zon niet zien of het werkt ,zal vanavond even checken ,

heb wel 1 keer gehad dat ie wel werkte op weg naar mijn werk en met naar huis gaan weer niet.

Niks doet het van de stuurbediening ; volume -telefoon -spraak etc,etc

Geplaatst

vreemd , nu doet ie het weer ook de verlichting .

wat me verder ook opgevallen is dat het linkerraam naar boven stopt halverwege en weer naar beneden gaat ,houdt ik de schakelaar vast gaat het goed.

rechterraam is vanuit links te bedienen zowel omhoog als naar beneden maar vanaf de rechter schakelaar alleen maar omhoog en niet naar beneden .

startstop  schakelaar gaat ook op willekeurige momenten branden , als ik de auto start brand ie al 

Geplaatst

De niet werkende stuurbediening zou ik dan eerst de stekkers nakijken. Begin met die onder het stuur, daarna evt. die IN het stuur, maar daarvoor moet je de airbag demonteren.

Dat links stopt en weee zakt heeft waarschijnlijk te maken met de automaat; als het raam te zwaar loopt doet 'ie dat, dat is een veiligheid. Ik zou het raammechaniek doorsmeren.

Als het rechter raam vanaf links alles doet en rechts maar deels is vrijwel zeker de schakelaar stuk, misschien met intern schoonmaken te fixen, anders een andere schakelaar.

Het lampje in de ISG-toets gaat aan als ISG uit staat, ongeacht of dat jouw keuze is, of dat het systeem niet alle voorwaarden als motortemperatuur, accuspanning, stand vd kachel e.d. detecteert. Dat is normaal dus...

Geplaatst

gisteren deed de stuurbediening het wel ,nacht gestaan en vanmorgen gepakt : geen stuurbediening en ramen werken weer goed, vreeeemd heeeel 

vreeeemd , ramen lopen erg soepel 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...