Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik de UVO-app bekijk onder "Status" zie ik een hoop "lege" ruimte na de update naar versie 1.5.1..... het vermoeden doet dat er in de toekomst of op dit moment al mee mogelijk is in combinatie met de MY20...????

Bij de update in de app-store staat ook de vermelding: "Opmerking: Een dealerbezoek voor Software Update kan nodig zijn om compatibel te zijn met de nieuwe functies"

Iemand al ervaring hiermee?

Geplaatst
23 uur geleden, Bram E-Niro zei:

ed73e099e676ba776c8a02e065865610.jpg

Dit zie ik . Geen lege ruimte .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik doel eigenlijk op de ruimte bovenaan het scherm naast de afbeelding van de auto. Aan de linkerkant is nog "ruimte"...

Ook in het "Airco" vakje kunnen volgens volgens mij nog meer opties opgenomen worden???

Geplaatst
Op 18-8-2020 om 15:37, Bram E-Niro zei:

ed73e099e676ba776c8a02e065865610.jpg

Dit zie ik . Geen lege ruimte .

Waarom staat er bij jou 'Let op!' bij de batterij? Bij mij staat daar 'Normaal. Weet iemand wat hier wordt aangegeven?

Geplaatst
4 minuten geleden, yvdhaak zei:

Waarom staat er bij jou 'Let op!' bij de batterij? Bij mij staat daar 'Normaal. Weet iemand wat hier wordt aangegeven?

Lijkt mij dat de 12V batterij leeg is?

Geplaatst
24 minuten geleden, JohanGM zei:

Lijkt mij dat de 12V batterij leeg is?

Oh, dit is van de 12v accu. Ik dacht van het accupakket. Lekker duidelijk wel...:sweatdrop:

Geplaatst

Zojuist kreeg ik zelfs de melding : “ waarschuwing “ bij de 12 volt batterij toen ik ging rijden werd het weer “ Let op “ na een uur rijden en nu een uurtje laden nog steeds “ Let op “ op de melding clicken kan niet . Mijn board accu laden optie staat aan .

Net nog even de spanning gemeten is 14,8 volt dus netjes vol ( aan het bij laden zelfs )

Hou het even in de gaten heb de track and trace en dashcam even los gekoppeld .

Geplaatst

efd4b6d1c17f6903a70759b74fa8bbe0.jpg

Nu is weer normaal . Zonder extra verbruikers op permanente voeding . Zal de dashcam en track en trace weet eens aan sluiten. En kijken wat er dan gebeurd .

Geplaatst

Nog even een laatste update : melding blijft nu op normaal staan ondanks dat de dashcam en track en trace weer permanente voeding hebben .

Ik heb ook de optie bijladen van de hulpaccu een keer uit en weer aangezet voor ik de dashcam los koppelde lijkt er op dat dat de oplossing is geweest ( reset ) .

Geplaatst (aangepast)

Om even op de vraag (en vervolg vraag) van de topic-starter terug te komen, ik denk niet dat er extra features (data) op de lege ruimte dienen te komen. 
De melding refereert, betreft dat je naar de dealer moet, volgens mij meer naar de nieuwe opties die onder andere in dit artikel worden genoemd.

Betreft de lege ruimte in het blok van "Airco" - daar wordt onder andere de ingesteld temperatuur getoond wanneer deze is ingeschakeld. Zet de airco maar eens aan en ververs het overzicht maar eens, dan zul je dit zien.

aangepast door Mabion

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...