Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 minuut geleden, Yuanes zei:

Klinkt nog goed ook! Mooi resultaat 

ja het hoeft voor mij niet zo hard dit is net mooi zo 

Geplaatst
6 minuten geleden, Specialmade zei:

ziet er dik uit Theo. Mooie auto hoor!

dankjewel we zijn er ook super blij mee zo als hij is  geworden 

• Like 1
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Heb je de auto laten verlagen ? Zo ja hoeveel en met welke veren ? Eibach ? Mooie auto

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden, Luxata zei:

Heb je de auto laten verlagen ? Zo ja hoeveel en met welke veren ? Eibach ? Mooie auto

goede morgen nee de auto is niet verlaagt  de Gt plusLine staat standaard al wat lager op ze poten en door de andere velgen die een andere ET waarde hebben lijkt hij nog lager 

Geplaatst

Netjes hoor mooie modificaties niet te opvallend maar ze zijn duidelijk aanwezig

heb je de gril vervangen of op een andere manier zwart gekregen ?

waar heb je de uitlaat laten maken ? Netjes klinkt goed, toch ben ik benieuwd hoe zoiets klinkt op een 1.0 3 cilinder dit kan ik eigenlijk nergens vinden

Geplaatst
13 minuten geleden, Jeroensw zei:

Netjes hoor mooie modificaties niet te opvallend maar ze zijn duidelijk aanwezig

heb je de gril vervangen of op een andere manier zwart gekregen ?

waar heb je de uitlaat laten maken ? Netjes klinkt goed, toch ben ik benieuwd hoe zoiets klinkt op een 1.0 3 cilinder dit kan ik eigenlijk nergens vinden

De Grill is met plasti dip gedaan En de uitlaat hebben we opmaat laten maken bij crooke tuning  en het geluid kan je krijgen zo als je zelf wil hebben zal even kijken of ik nog een filmpje van onze 1.0 ceed die we hier voor hebben gehad 

Geplaatst
17 minuten geleden, theomonika zei:

De Grill is met plasti dip gedaan En de uitlaat hebben we opmaat laten maken bij crooke tuning  en het geluid kan je krijgen zo als je zelf wil hebben zal even kijken of ik nog een filmpje van onze 1.0 ceed die we hier voor hebben gehad 

Geplaatst
20 minuten geleden, Jeroensw zei:

Dank je , de uitlaat van mijn vorige Ceed is daar ook gedaan binnenkort maar eens informeren daar

Graag gedaan 

Geplaatst
goede morgen nee de auto is niet verlaagt  de Gt plusLine staat standaard al wat lager op ze poten en door de andere velgen die een andere ET waarde hebben lijkt hij nog lager 

Ok goed om te weten , ik heb de gt line maar ik wilde misschien 18inch laten zetten. Dan kan ik er misschien wel gt plus line veren onder laten zetten. Ga het aan de dealer vragen :)

• Like 1
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...