Yuanes Geplaatst 15 Oktober, 2020 Geplaatst 15 Oktober, 2020 Op 30-9-2020 om 10:59, theomonika zei: video-1601042198.mp4 Klinkt nog goed ook! Mooi resultaat 1 Quote
theomonika Geplaatst 15 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2020 1 minuut geleden, Yuanes zei: Klinkt nog goed ook! Mooi resultaat ja het hoeft voor mij niet zo hard dit is net mooi zo Quote
Yuanes Geplaatst 15 Oktober, 2020 Geplaatst 15 Oktober, 2020 Zojuist, theomonika zei: ja het hoeft voor mij niet zo hard dit is net mooi zo Vind ik persoonlijk ook. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 21 Oktober, 2020 Geplaatst 21 Oktober, 2020 ziet er dik uit Theo. Mooie auto hoor! 1 Quote
theomonika Geplaatst 21 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2020 6 minuten geleden, Specialmade zei: ziet er dik uit Theo. Mooie auto hoor! dankjewel we zijn er ook super blij mee zo als hij is geworden 1 Quote
theomonika Geplaatst 22 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 22 Oktober, 2020 10 uur geleden, _MATA zei: Zeer mooi resultaat! dankjewel Quote
theomonika Geplaatst 6 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2020 Grill hoogglans zwart Quote
Specialmade Geplaatst 7 November, 2020 Geplaatst 7 November, 2020 Theo, mooie aanpassing. Ik vind dit heel goed staan. Quote
theomonika Geplaatst 24 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2020 (aangepast) de zwarte velgen er onder voor de winter maanden 24 November, 2020 aangepast door theomonika Quote
Luxata Geplaatst 5 April, 2021 Geplaatst 5 April, 2021 Heb je de auto laten verlagen ? Zo ja hoeveel en met welke veren ? Eibach ? Mooie auto Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
theomonika Geplaatst 5 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2021 1 minuut geleden, Luxata zei: Heb je de auto laten verlagen ? Zo ja hoeveel en met welke veren ? Eibach ? Mooie auto Sent from my iPhone using Tapatalk goede morgen nee de auto is niet verlaagt de Gt plusLine staat standaard al wat lager op ze poten en door de andere velgen die een andere ET waarde hebben lijkt hij nog lager Quote
Jeroensw Geplaatst 5 April, 2021 Geplaatst 5 April, 2021 Netjes hoor mooie modificaties niet te opvallend maar ze zijn duidelijk aanwezig heb je de gril vervangen of op een andere manier zwart gekregen ? waar heb je de uitlaat laten maken ? Netjes klinkt goed, toch ben ik benieuwd hoe zoiets klinkt op een 1.0 3 cilinder dit kan ik eigenlijk nergens vinden Quote
theomonika Geplaatst 5 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2021 13 minuten geleden, Jeroensw zei: Netjes hoor mooie modificaties niet te opvallend maar ze zijn duidelijk aanwezig heb je de gril vervangen of op een andere manier zwart gekregen ? waar heb je de uitlaat laten maken ? Netjes klinkt goed, toch ben ik benieuwd hoe zoiets klinkt op een 1.0 3 cilinder dit kan ik eigenlijk nergens vinden De Grill is met plasti dip gedaan En de uitlaat hebben we opmaat laten maken bij crooke tuning en het geluid kan je krijgen zo als je zelf wil hebben zal even kijken of ik nog een filmpje van onze 1.0 ceed die we hier voor hebben gehad Quote
theomonika Geplaatst 5 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2021 17 minuten geleden, theomonika zei: De Grill is met plasti dip gedaan En de uitlaat hebben we opmaat laten maken bij crooke tuning en het geluid kan je krijgen zo als je zelf wil hebben zal even kijken of ik nog een filmpje van onze 1.0 ceed die we hier voor hebben gehad 20190209_115516.mp4 Quote
Jeroensw Geplaatst 5 April, 2021 Geplaatst 5 April, 2021 Dank je , de uitlaat van mijn vorige Ceed is daar ook gedaan binnenkort maar eens informeren daar Quote
theomonika Geplaatst 5 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2021 20 minuten geleden, Jeroensw zei: Dank je , de uitlaat van mijn vorige Ceed is daar ook gedaan binnenkort maar eens informeren daar Graag gedaan Quote
Luxata Geplaatst 12 April, 2021 Geplaatst 12 April, 2021 goede morgen nee de auto is niet verlaagt de Gt plusLine staat standaard al wat lager op ze poten en door de andere velgen die een andere ET waarde hebben lijkt hij nog lager Ok goed om te weten , ik heb de gt line maar ik wilde misschien 18inch laten zetten. Dan kan ik er misschien wel gt plus line veren onder laten zetten. Ga het aan de dealer vragen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
theomonika Geplaatst 1 Augustus, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2022 nog even wat chrome delete gedaan en andere velgen er onder Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.