sean1966 Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 Weet iemand waarom je soms een stuk van de weg in de navigatie in een andere kleur ziet? zie foto - een stukje is geel en de rest groen waar heeft t mee te maken? Quote
Danny_57 Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 Is live verkeersinformatie. Geeft drukte op de weg aan. Bij rood is het stilstaand of stapvoets rijden. Quote
sean1966 Geplaatst 14 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2020 Ah ok. Dankjewel. Vreemd, want dat gele stuk was heel rustig. Maar ik ga het eens in de gaten houden. Quote
Danny_57 Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 Heb ik ook last van. Gisteren kreeg ik onderweg op de route waarschuwingen voor onderhoud aan de weg terwijl er niets te zien was. Ik heb het idee dat de info via de cloudserver van Kia niet zo accuraat is als Google Maps. Ik begin mij nu behoorlijk te storen aan deze versie van het navigatiesysteem. Quote
hgrootnl Geplaatst 15 November, 2020 Geplaatst 15 November, 2020 Live verkeersinfo van TomTomVerstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.