Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedemorgen,

afgelopen zaterdag mijn nieuwe stonic opgehaald, helemaal blij, maar hoe zet ik de LKA standaard uit, dit vind ik heel irritant.

ik krijg hem via het menu wel uit maar elke keer als ik weer opnieuw start staat hij weer aan, kan iemand mij helpen?

Geplaatst

Ik rijd nu bijna anderhalf jaar in mij Proceed met LKA.

In het begin was het zeker wennen. Maar met alles waar de auto zich mee bemoeit; waarschuwing als je je knipperlicht te vroeg aan zet, het verkeer voor je plots begint te remmen.

Inmiddels ben ik er aan gewend en heb er geen last van. Soms zet ik hem uit bij 50-60 en 80 wegen die erg smal zijn of geen middenstreep hebben. Want dan raakt de LKA de kluts kwijt.

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Ook ik heb dat probleem met de nieuwe Stonic. Het schijnt automatisch aan te staan bij starten en je moet het iedere keer handmatig uitzetten. Kan niet meer automatisch.

Geplaatst

Bijgevoegd een foto van het stuur. Recht zie je een rode pijl richting een knopje . Daar kan je de Lane assist uitzetten zonder door het gebruikers menu te moeten.  Kort ingedrukt houden.  Helaas altijd handmatig voor de nieuwe Stonic. Dus leden als jullie zeggen bij mij kan het wel, dan rijden jullie niet in een níeuwe Kia Stonic. Bij mijn  vorige Niro kon het wel.

959832A6-EB81-4C29-A8E9-CFE4D33F0C56.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...