Guest Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 (edited) Hallo Niro rijders, Ik heb een Niro hybride executive 2020 model. Als ik met mijn noodsleutel de deur open of sluit dan gaat alleen de bestuurdersdeur open of dicht en niet alle deuren zoals in de handleiding staat. Bij een e-niro werkt het wel. Zou iemand met hetzelfde model eens kunnen kijken of het wel werkt? Edited December 13, 2020 by Ljbd Quote
Gsm Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Ik heb de zelfde maar dan van 2019 en met beide sleutels gaan alle deuren open en dicht, alleen het alarm gaat dan af dus het alarm werkt Quote
Guest Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 21 minuten geleden, Gsm zei: Ik heb de zelfde maar dan van 2019 en met beide sleutels gaan alle deuren open en dicht, alleen het alarm gaat dan af dus het alarm werkt Bedankt voor je antwoord. Alarm gaat niet af als je sluit en opent met noodsleutel toch? Heb je het nieuwe model? (Met rijverlichting zoals op plaatje?) Quote
Gsm Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 (edited) Als ik met de sleutel de deur ontgrendeld en dan de achterdeur opent dan gaat bij mij het alarm af Met of zonder handbediening bij me Ik heb niet het nieuwe model Edited December 13, 2020 by Gsm Quote
Recommended Posts