Robbyc Geplaatst 26 Februari, 2021 Geplaatst 26 Februari, 2021 (aangepast) Beste allen, Sinds eergisteren, en vandaag weer, krijg ik een foutmelding en wordt het laden bij 92% geannuleerd en krijg ik de volgende melding. "[Alarm] Connected but not charging. Possible reasons: blackout, payment incompletion, charging stop button enabled...." Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn voordat ik mij wend tot de dealer? Alvast bedankt. (...en ja, mijn telefoon moest ook aan de lader. ;-)) 26 Februari, 2021 aangepast door Robbyc Spellingsfout Quote
Bram E-Niro Geplaatst 27 Februari, 2021 Geplaatst 27 Februari, 2021 Beste allen, Sinds eergisteren, en vandaag weer, krijg ik een foutmelding en wordt het laden bij 92% geannuleerd en krijg ik de volgende melding. "[Alarm] Connected but not charging. Possible reasons: blackout, payment incompletion, charging stop button enabled...." Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn voordat ik mij wend tot de dealer? Alvast bedankt. (...en ja, mijn telefoon moest ook aan de lader. )Lijkt er op dat je lader de sessie afbreekt.probeer eens met de granny lader of ie wel veder komt . Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Robbyc Geplaatst 27 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2021 3 uur geleden, Bram E-Niro zei: Lijkt er op dat je lader de sessie afbreekt.probeer eens met de granny lader of ie wel veder komt . Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik zal eens een andere lader proberen. Het betreft hier een publieke lader. Dank voor de reactie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.