Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stank als de verwarming/heater wordt aangezet

Ga naar de oplossing Opgelost door Jon,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia E-Soul rijders,

Ik heb inmiddels 4000km gereden met mijn auto en ik ben er zeer tevreden mee. Echter na deze 4000km (in september 2020 aangeschaft) blijft de heater nog stank afgeven als ik de heater aanzet. Het wordt lekker warm in de auto, maar het ruikt naar verwarmd plastic oid. Hebben jullie dat ook ervaren? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost? Gaat het vanzelf over?

Ik hoor het graag en alvast bedankt,

G.

• 1 jaar later...
  • Oplossing
Geplaatst

Ik heb 70,000km op mijn soul. Dat geur gaat niet weg. Voor mijn neus heeft het ongeveer hetzelfde geur als mijn elektrisch kachel in de woonkamer. Niet echt plastic maar geen lekker geur. Bij mij is het naar een paar minuten wel weg. 

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst
Op 25-4-2022 om 23:12, zei Jon:

Ik heb 70,000km op mijn soul. Dat geur gaat niet weg. Voor mijn neus heeft het ongeveer hetzelfde geur als mijn elektrisch kachel in de woonkamer. Niet echt plastic maar geen lekker geur. Bij mij is het naar een paar minuten wel weg. 

Dankje John, die ervaring heb ik ook. Ik heb maar 20000km op de teller na bijna 2 jaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...