.nl Geplaatst 10 April, 2021 Geplaatst 10 April, 2021 Hallo allemaal, Ik heb even een domme vraag. Ik bezit een Picanto uit 2016. Nu ben ik op Ali eens zomaar wat aan het googelen en kom ik zo’n stuurmodule knop tegen voor Cruise Controle. Nu wil ik de mijne ietwat gaan uppimpen en dacht als leek zijnde is het nou gewoon zo als ik deze module in mijn stuur plaats dat hij dan gewoon cruise controle bezit? Ditzelfde geld voor de andere kant telefoonbediening etc. Mijn huidige stuur heeft enkel gesloten plaatjes. Verder wilde ik er wellicht een navi en achteruitrijcamera op plaatsen iemand daar nog tips of ideeën over.. Quote
Machlo Geplaatst 11 April, 2021 Geplaatst 11 April, 2021 Voor een facelift TA (de FE versie) zou inbouw mogelijk moeten zijn. Of het plug en play is weet ik niet. een 2Din radio met navi, en camera zou geen probleem moeten zijn. Die zijn er genoeg te krijgen. Al dan niet mét inbouwframe worden ze al aangeboden. Heb zelf ook een 2Din ingebouwd in mijn vorige Picanto. Zonder camera, ik had er al sensoren ingebouwd. Maar ook dat moet te doen zijn. Quote
.nl Geplaatst 11 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2021 3 uur geleden, Machlo zei: Voor een facelift TA (de FE versie) zou inbouw mogelijk moeten zijn. Of het plug en play is weet ik niet. een 2Din radio met navi, en camera zou geen probleem moeten zijn. Die zijn er genoeg te krijgen. Al dan niet mét inbouwframe worden ze al aangeboden. Heb zelf ook een 2Din ingebouwd in mijn vorige Picanto. Zonder camera, ik had er al sensoren ingebouwd. Maar ook dat moet te doen zijn. Ok. Kweet niet eens wat voor versie ik heb maar heb me vergist die van mij is namelijk niet van 2016 maar 2014.. Mààr mijn dochter heeft er eentje uit 2017 staat bij type TA wat dat ook moge wezen en heeft op het stuur links wel telefoon etc alleen rechts de unit met mode reset. Zou hier zo’n cc unit unit in te bouwen zijn. Tja en plug and play zou al helemaal top zijn. Quote
Machlo Geplaatst 11 April, 2021 Geplaatst 11 April, 2021 De TA versie (Kia Picanto 2) heb je in, ik geloof 2 versies. Rond of net na 2014 kreeg de TA een facelift en werd het een FE versie (heb ik ook maar gehoord hoor, zoveel verstand heb ik er niet van). Toen kreeg je de knoppen aan het stuur. scrol maar even naar beneden in dit linkje... Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 April, 2021 Geplaatst 11 April, 2021 Bij de TA kun je geen CC unlocken met plaatsing van de knoppen, bij de FE wel.Voor radio bediening heb je naast de knoppen ook een radio nodig die dat ondersteunt.En aangezien je nu geen knoppen hebt zal waarschijnlijk ook het stuurlint/klokveer vervangen moeten worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.