RJn Geplaatst 22 April, 2021 Geplaatst 22 April, 2021 Beste kiarijders, kunnen jullie mij vertellen hoe de rubbers die links en rechts op de paravan heten. Zie foto 2! Deze zijn aardig verweerd. De rubbers dienen om de motorkap op te vangen bij het sluiten van die kap! gr Rob Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2021 Geplaatst 22 April, 2021 Deze rubbers/viltjes vangen alleen maar wat vuil op meer niet het is een soort schuim deze zorgen dat er geen bladeren en vuil in die hoek ophopen 1 Quote
RJn Geplaatst 23 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2021 Dank je wel xtr40 voor je reactie! kun je me vertellen waar ik deze eventueel nieuw kan aanschaffen aangezien ze bijna verweert zijn? gr Rob Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2021 Geplaatst 26 April, 2021 Dank je wel xtr40 voor je reactie! kun je me vertellen waar ik deze eventueel nieuw kan aanschaffen aangezien ze bijna verweert zijn? gr RobIk heb eigenlijk geen idee hoe dit heet maar ik zou eens bij een bouwmarkt kijken dit lijkt erg veel op dat spul wat ze ook als afdichting voor muren gebruiken en dat plak en knip je simpel in vorm Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.