pdakkerman Geplaatst 27 April, 2021 Geplaatst 27 April, 2021 Gister nieuwe telefoon (OnePlus9) in gebruik genomen. Nu al een beetje aan het spelen en net draadloos laden getest. Maar dit werkt nog niet helemaal. Draadloos laden in de instellingen van mijn auto aangezet. Op de telefoon hoeft dit niet. de telefoon op verschillende manieren in zijn bedje gelegd, met en zonder hoesje, rubber matje eruit. Maar gaat niet laden. Ook licht het lampje niet op bij het Qi logo. Iemand ideeën? Of ervaring met draadloos laden. Maar zie ik iets over het hoofd. Quote
Carfreak Geplaatst 27 April, 2021 Geplaatst 27 April, 2021 Als het lampje niet brandt, moet je even in de instellingen zoeken om het draadloze laden aan te zetten. Zelfs als er geen telefoon ligt, moet het lampje continu branden. Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk Quote
pdakkerman Geplaatst 27 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2021 37 minuten geleden, Carfreak zei: Als het lampje niet brandt, moet je even in de instellingen zoeken om het draadloze laden aan te zetten. Zelfs als er geen telefoon ligt, moet het lampje continu branden. Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk Hmmmm. Bij mij brand het lampje niet Quote
pdakkerman Geplaatst 28 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 28 April, 2021 Even voor de zekerheid. Als draadloos laden aan staat, dan brandt het lampje. Ik heb dit namelijk op dag1 dat ik mijn auto kreeg direct uit gezet Quote
Carfreak Geplaatst 28 April, 2021 Geplaatst 28 April, 2021 Even voor de zekerheid. Als draadloos laden aan staat, dan brandt het lampje. Ik heb dit namelijk op dag1 dat ik mijn auto kreeg direct uit gezetCorrect.Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk Quote
pdakkerman Geplaatst 29 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 29 April, 2021 Hij doet het. Geen idee waarom ik zo heb lopen kloo!en. Mss iets meer geduld moeten hebben. Maar het lampje brandt alleen als je telefoon erop ligt. Er is geen indicatie dat het draadloos laden aan staat. Bv even knipperen als je de auto start. Eerste indruk is wel dat het laden langzamer is dan bekabeld laden. Nu nog wachten op de bestelde AAWireless. Quote
tijdjes123 Geplaatst 29 April, 2021 Geplaatst 29 April, 2021 Draadloos laden gaat altijd trager dan bekabeld laden De oneplus 9 bedrade lader laat met 65W de draadloze variant die erin zit kan max 15W Quote
KHdV Geplaatst 30 April, 2021 Geplaatst 30 April, 2021 Op 28-4-2021 om 09:03, pdakkerman zei: Ik heb dit namelijk op dag1 dat ik mijn auto kreeg direct uit gezet Is er een speciale reden om het uit te zetten als je het niet gebruikt? Quote
pdakkerman Geplaatst 30 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2021 5 uur geleden, KHdV zei: Is er een speciale reden om het uit te zetten als je het niet gebruikt? Omdat het kan. Beetje kort door de bocht. Maar de optie zat in het menu en had geen telefoon die draadloos kon laden. Dus waarom de 'straling' aanzetten. Mijn oude telefoon legde ik wel altijd op de Qi plek. Quote
Bernd Geplaatst 1 Mei, 2021 Geplaatst 1 Mei, 2021 Er is geen straling, de Qi standaard bevat data communicatie en het laden gaat pas starten als de communicatie/ detectie succesvol is. Daarom gaat dan pas de led branden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.