Ga naar inhoud

display airco werkt niet bij installatie aftermarket navigatie(?)


JeroenVB

Aanbevolen Berichten

Beste forumleden,

Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een Sportage uit 2012 met af fabriek navigatie, welke helaas hopeloos is verouderd. Updaten is een te groot risico volgens de dealer vanwege het gebrek aan geheugen in mijn unit en de grootte van de meest recente kaart pakketten. Er bestaat schijnbaar een serieuze kans dat sommige (of alle) functionaliteiten ermee stoppen of in het ergste geval zelfs kans op een zwart scherm. Omdat dat risico geheel voor mijzelf is besloten om het niet te nemen.

Ik ben vervolgens op zoek gegaan naar alternatieven en daarbij loop ik tegen de beperking van de af fabriek navigatie in combinatie met de ingebouwde versterker aan, zoals ook al uitvoerig beschreven in diverse topics op dit forum. Veel van de op internet verkrijgbare alternatieven gaan dus gewoon niet werken in mijn auto.

Een inbouwshop in de buurt kan wel een installatie leveren en inbouwen (Pioneer DAB met Apple carplay) waarbij ze garanderen dat alle functionaliteiten die ik nu heb ook gewoon blijven werken (achteruitrijcamera, sensoren, stuurbediening) maar met die kanttekening dat de display van de airco niet meer zal werken. Weet iemand of daar oplossingen voor bestaan? Of zijn er inmiddels andere units op de markt voor dit type auto waarbij alles wel gewoon blijft werken? Dynavin bijvoorbeeld claimt dat climate control ook blijft werken. Iemand ervaring met een goede oplossing?

Bedankt voor jullie reactie!

Jeroen

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...