Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze week overgestapt van de Niro Dynamic HEV naar een gloednieuw voorraad exemplaar in de executive uitvoering. (HEV)

Paar zaken vallen op.

Tijdens adaptive cruise control heeft de auto de neiging sterk aan de linkerzijde van de rijbaan te rijden. Ik ben dus voortdurend aan het worstelen om rechts te blijven.

Zit ik op de linkerbaan dan rijdt de auto bijna tegen de linkerlijn aan.

Zou dit wijzen op niet goed uitgelijnde cameras?

Bij afremmen schakelt de double clutch merkbaar terug. Dat heb ik in mijn vorige dynamic niet zo sterk ervaren. Mogelijk iets van gewenning of een aanpassing in de software?

Verder weer een heerlijk stabiel op de weg liggende auto die aanvoelt als een zeer degelijk gebouwde auto uit een hoge segment.

Geplaatst

Vreemd, ik was in de veronderstelling dat er in 2019 een verbeterd systeem was geïnstalleerd dat de auto beter in het midden van de lijnen zou houden. Zelf heb ik de 2018 versie die ook iets naar links trekt.

Geplaatst

Garantiegevalletje.
Opnieuw laten uitlijnen net als dat het gebeurt bij een nieuwe voorruit.
Mijn Niro PHEV (2020) stuurt precies in het midden tussen de strepen. Helaas remt de auto ook soms onverwachts voor iets wat er niet is. Weet ik ook weer dat ik een hart heb ......

Geplaatst

inmiddels afspraak gemaakt.  Het meesturen is trouwens echt wel iets wat alleen werkt op goed belijnde wegen. Vanmiddag een verdrijvingsvlak met uitvoegstrook die voor een akelige stuurbeweging zorgde. Niet echt prettig. Maar altijd handen aan het stuur en inderdaad je hart werkt ook weer ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...