Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedeavond allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, maar omdat ik al aantal topics heb gelezen over stuurproblemen bij ceed dacht ik dat hier misschien ook de oplossing te krijgen was. 

Mijn ceed is uit 2013 station 1.6gdi. Het probleem is het stuurgedrag op de snelweg, kleine correcties kosten veel kracht waardoor je vervolgens vaak te snel stuurt. Nu wil ik langs de dealer of een garage om dit te verhelpen, maar het is mij onduidelijkheid welk onderdeel dit specifiek veroorzaakt. Ik lees in topics het stuurhuis, maar dat vind ik raar want de stuurbekrachtiging die probleem zou veroorzaken zit toch op de kolom. Heeft iemand dit laten oplossen buiten garantie en wat waren de kosten?

• 1 maand later...
Geplaatst

Wij hebben hetzelfde probleem gehad bij onze Ceed. Gelukkig binnen de garantie. Toen wij onze Ceed na 6,5 jaar sturen inruilden voor een Picanto wist de verkoper te melden dat die reparatie in de boeken stond voor 1700 of 1800 euro.
Ik moet zeggen, dat zou het mij dubbel en dwars waard zijn geweest als ik dat buiten de garantie zou moeten laten doen. De wagen reed daarna weer heerlijk.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...