evdk Geplaatst 19 Februari, 2022 Geplaatst 19 Februari, 2022 vraag aan jullie ik heb een kia ceed 2021 daar wil ik graag ledverlichting in hebben voor dimlicht ik zie vele setjes te koop maar er zit vrij weinig ruimte tussen de lamp en stofkap wie kan mij zeggen welke setje goed is voor mijn auto??? alvast bedankt gr emiel Quote
motorfanatic Geplaatst 20 Februari, 2022 Geplaatst 20 Februari, 2022 Niet doen, je krijgt storingen, waar je niet op zit te wachten, en het valt niet meer onder de garantie! Quote
tijdjes123 Geplaatst 20 Februari, 2022 Geplaatst 20 Februari, 2022 Buiten dat, het is voor een tegenligger heel vervelend omdat een halogeen koplampunit heel anders is dan een led koplampunit. Je krijgt op deze manier gigantisch veel strooilicht. Quote
Machlo Geplaatst 20 Februari, 2022 Geplaatst 20 Februari, 2022 1 uur terug, zei tijdjes123: Buiten dat, het is voor een tegenligger heel vervelend omdat een halogeen koplampunit heel anders is dan een led koplampunit. Je krijgt op deze manier gigantisch veel strooilicht. Als de led-verlichting goed is afgesteld ( door een garage bv) dan hoeft dat helemaal geen bezwaar te zijn. Ik heb ze laten controleren bij de garage en die zei dat ze prima waren afgesteld met weinig tot geen strooilicht. Heb ook nog nooit tegenliggers gehad die seinden….. Quote
evdk Geplaatst 20 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2022 8 uur geleden, zei motorfanatic: Niet doen, je krijgt storingen, waar je niet op zit te wachten, en het valt niet meer onder de garantie! klopt als je geen canbus uitvoering neemt Quote
Peter-036 Geplaatst 21 Februari, 2022 Geplaatst 21 Februari, 2022 9 uur geleden, zei evdk: klopt als je geen canbus uitvoering neemt Koop ze dan niet bij Ali-express of dergelijke aanbieders, daar varieert de kwaliteit zoveel, dat het per auto (en led-lamp), goed of mis kan gaan voor wat betreft canbus storingen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.