Tim_Virena Posted March 22, 2022 Posted March 22, 2022 Goedemorgen allemaal! Ik ben Tim, 34 jaar uit Assen en nieuw lid op het Kia forum. Sinds enkele jaren echt een Kia fan geworden. Zo erg zelfs dat ik vorig jaar mijn baan bij de leasemaatschappij op heb gezegd om bij een dealerbedrijf met Kia te gaan werken. Ik werk voor de Kia dealer van Groningen en Drenthe, Virena Autogroep. Een prachtig bedrijf waar de klant echt nog centraal staat. Maar genoeg over werk. Na mijn eerste ervaring met Kia, in de vorm van een Kia Rio uit 2006 ben ik via een Picanto en een Xceed inmiddels aangekomen bij een Ceed SW 1.5 T-GDI GT-Line Business Edition. En ik ben zeer tevreden met deze auto. De ruimte is top, de stoelen zitten geweldig en op mijn ritjes (veel 100 kilometer) ook nog eens heel zuinig. Voor mij de ideale auto om mijn zakelijke en privé kilometers mee te rijden. Zeker nu we ook een kleine krijgen is het een perfecte reisgenoot. De liefde voor het merk zit in meerdere zaken. 5 jaar geleden werd er gesproken om een top 3 speler in Nederland te worden. In mijn functie destijds dacht ik veel succes. Maar intussen staan ze er! Daarnaast hebben ze ook nog eens de zakenauto en de auto van het jaar in de gelederen. Echt geweldig. Daarnaast kijk ik ook naar onze Rio die gewoon zonder problemen 260.000 kilometer op de klok reed! Voor mijn partner was het altijd een fijne reisgenoot die haar nooit heeft laten staan en dat heb je nodig van een tweede auto. Staat was niet heel mooi meer maar altijd was hij goed! Dit soort dingen maken voor mij het merk tot wat het nu is. Een merk waar je bijna niet meer omheen kunt en ik merk dat ook in ons bedrijf. Als accountmanager voor de zakelijke markt ben ik ook met mijn neus in de boter gevallen omdat er geweldige nieuwe modellen uitkwamen in de periode dat ik begon. Of je nou kijkt naar de EV6 of de nieuwe ceed familie het staat er gewoon heel fris bij en is zeker van deze tijd! 7 jaar garantie maakt het dan compleet natuurlijk. Nou hier laat ik het eerst maar even bij, het is al een lang verhaal geworden. Zijn er vragen laat het me het gerust weten! Groeten Tim! 1 Quote
Recommended Posts