KiaZeker Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 Online is de handleiding voor de navigatie te raadplegen, maar dat werkt nogal omslachtig. Papieren handleiding hebben we hiervoor niet gehad bij de auto. Weet iemand of er wel een PDF beschikbaar is voor download? Quote
SmurfenB Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 Ik heb hem nooit gevonden. Vandaag nog eens beter gezocht. Niks gevonden. Mogelijk dat de dealer u hem kan verkopen. Of gewoon eens lekker met alle knopjes spelen, thuis voor de deur geparkeerd. Zo leren kinderen ook. Je kan het systeem altijd aan het einde een fabrieksreset geven. Staat ergens bij de instellingen. Quote
fiddler Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 de navi handleiding bij mijn boekjes is vrij bescheiden. ------------ Vraag waar stop je een Mp3 USB stick in als de middenste USB poort al bezet is vw android auto en Google maps? Quote
Beos Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Ik denk nergens. In het instruktieboekje van de Picanto JA PE MY22 staat: USB-poort (indien van toepassing) U kunt de USB-aansluiting gebruiken voor het aansluiten van een USB-apparaat. Quote
Recommended Posts