Jump to content

Nieuwe navigatie updates

nwschreuder

Recommended Posts

Ik heb 2 vraagjes m.b.t. navigatie updates:

- Hoe vaak komen er nieuwe navigatie updates uit (Standaard Gen5W voor Kia Picanto MY22)?

- Kan ik ergens instellen dat ik een notificatie krijg bij verschijnen van een nieuwe update?

Bij voorbaat dank.

mvg

Nico

Dit is de link naar de update site:

Kennisgeving | Officiële website voor navigatie-updates voor Kia

De boodschappen waarop ik opmaakte dat er een nieuwe versie voor de Picanto MY22 was, zijn weer verdwenen.

Het lijkt er op dat elk half jaar een update verschijnt, heb in mijn agenda gezet dat ik in oktober/ november weer even moet checken.

Op 10 mei heb ik een update uitgevoerd, duurde precies 43 minuten.

De software is van 220429 (29-04-2022), firmware 27-01-2022, navigatie app 26-01-2022.

Zie bijgevoegde foto's

IMG_0670.JPG

IMG_0671b.JPG

Zoals @Beos hierboven zegt. Elk moment kan er een nieuwe update komen. Soms komen er wel kleine updates tussendoor. Onlangs is de laatste kleine updates van de site gehaald, deze voegde Over The Air updates toe. De komende update heeft waarschijnlijk ook Android Auto op het volledige scherm. Amerika, Canada hebben de update namelijk al. Android Auto is dan standaard in splitscreen, navigatie en bijvoorbeeld muziek ernaast. Mocht je het hele scherm met google maps of andere app willen vullen, zie dan mijn post voor de Gen5W update tbv android auto wide

PS software versie nummers kunnen per auto verschillen. Bij elke update zit een lijst, zie de lijst van de november update als voorbeeld.

• 1 month later...