binky11 Posted June 24 Share Posted June 24 Goeie middag, Ligt het nou aan mij of zijn de kosten omhoog gegaan terwijl ze bij alle andere juist naar beneden zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre078 Posted June 24 Share Posted June 24 Alle anderen naar beneden? De laadpalen hier in de buurt hadden een tarief van 0,37. Nu sinds kort 0,439. Over het algemeen gaan alle tarieven omhoog, dus laden zal ook duurder worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binky11 Posted June 24 Author Share Posted June 24 Shell tarieven gaan naar beneden. ook logisch toch? Want de btw gaat van 21 naar 9 procent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel_1970 Posted June 30 Share Posted June 30 ik mocht in de afgelopen dagen een bericht ontvangen van ENGIE dat het BTW tarief idd van 21% naar 9% gaat en dat daardoor voor 1 kWh "slechts" €0,28 afgerekend hoeft te worden i.p.v. €0,31. Dit loopt van 1 juli 2022 tot en met 31 december 2022. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia pannenkoek Posted June 30 Share Posted June 30 Ik heb een kleine maand geleden netjes een mail gehad van Kia charge dat het vaste tarief met abo van 0,25€ naar 0,32€ gaat per 24 juni, dan per 1 juli gaat de BTW verlaging in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts