Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo. De versterker in mijn Kia Sportage3 heeft er de brui aan gegeven. Ik ben nu aan het kijken of het wellicht mogelijk is om een nieuw console in te laten bouwen waarbij de navigatie gewoon die op je telefoon overneemt (Android - Google Maps) en er DAB+ op zit. Uiteraard moet er ook een versterker bij zitten. Zijn er handige mensen die weten of dit bestaat voor de Kia Sportage en die dat kunnen inbouwen? Ik hoor t graag. Mvrgr, Wouter

• Confused 1
  • 8 maanden later...
Geplaatst

Wat bedoel je met de versterker? Heb je een losse versterker of bedoel je gewoon de radio? Bij Ali heb je erg leuke radio's die je er zo in kan bouwen. Zelf al vaker gedaan. Werken perfect. 

• Haha 1
  • 11 maanden later...
Geplaatst

Hoi, ik weet niet of ik hier (nu nog) nog op kan reageren (ben nieuw hier), maar bij mij werkt de navigatie (GPS) en klok van de standaard radio-navigatie van mijn Kia Sportage 3 ook niet (sinds een week trotse eigenaar van deze mooie auto).

Ik nijg er ook naar om een nieuw systeem in te bouwen, maar ben bang dat ik halverwege erachter kom toch nog dingen mis of dat het nieuwe systeem hier niet op past. Ben al een beetje aan het rondkijken en zie dan wel eens een plaatje vanmijn navigatiesysteem staan, dat dit systeem daar niet geschikt voor is.

Is er al een topic hierover? 

Kan iemand mij hierbij tips/adviezen geven?

Alvast enorm bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...