Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e Kilometers in de Venga!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De 1.6 is sowieso niet leverbaar geweest, KIA heeft de Venga express zo vroeg geintroduceerd om dit jaar nog te kunnen knallen... wat volgens mij aardig gelukt is !

• Reacties 389
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Dat is ook niet waar Smart !

Er is wel degelijk goed ingekocht door de dealers, echter is er een beperkte voorraad doordat de introductie in Nederland vervroegd is ! Heb zaterdag onze demo verkocht en kon gisteren nog kiezen uit 4 kleuren X-tra's ! Meer is er niet, heb ze trouwens alle 4 maar genomen hehehe.

Ok

Geplaatst
Goedemorgen ;)

Je kan het ook van de andere kant zien, KIA is nu al heel veel nieuwe klanten rijker die w

Geplaatst (aangepast)
Nou bedankt Smart,sla mij maar over :oops:

Ben je soms boos op me dat ik wel een Venga heb gekocht :-P

Ach, nou vergeet ik het beste paard van stal. En meteen ook gepikeerd h

aangepast door Smart
Geplaatst

Nou, alle forumleden een goedemorgen gewenst, met een speciale groet voor de heer Venga1......

Jij hebt zeker wel korting gehad?

Mijn dank is groot :mrgreen:

Jazeker heb ik korting gehad, zelfs meer dan de 900 euro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst

@ Smart: dat is ook wat ik zeg, misschien is het krom maar er zijn er toch maar een hoop die € 900,- voordeel hebben gehad !

@ Venga1 (goedemorgen ;) ) : Durf het niet te zeggen, weet wel dat er nu maar h

Geplaatst
@ Smart: dat is ook wat ik zeg, misschien is het krom maar er zijn er toch maar een hoop die
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Wat Smart ook zei en niet alleen Smart maar ook anderen,

volgens mij is het gewoon dit jaar nog veel auto's te verkopen door mensen te laten schrikken dat de Venga's in 2010 met 900 euro omhoog gaat.

Ook ik had dat nagevraagd maar de verkoper kom daar niets over zeggen maar volgens mij is dat niet van toepassng.

Gewoon om de omzet van KIA de vergroten doordat het einde van de maand is! Er zal heus wel een orijsstijging zijn maar 900 euro is denk ik wel heel erg veel.

Inmiddels hebben nog meer bekende van mij ook Kia Venga gekocht want ook zij waren zeer positief over de auto!

Wel zei een vriend van mij dat hij graag die bronse kleur had willen kopen omdat de dashboard lekker licht van kleur uitgevoerd zou worden maar de bronse auto krijgen gewoon hun zwarte dashboard en dat in de gegevens zou staan dat het niet zo zou zijn maar waarom???? Kan jij hier iets over zeggen Peterrrr?

Een lichte daschboard lijk mij al helemaal niets. Te besmettelijk lijk me. Maar het oogt wel mooi!

Iedereen een hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

Geplaatst
]Inmiddels hebben nog meer bekende van mij ook Kia Venga gekocht want ook zij waren zeer positief over de auto!

Mooi man, kun je straks een eigen forum opzetten :-)

grapje;moet kunnen:-)

Geplaatst
Verstandige kopers laten hem toch pas in januari a.s op kenteken zetten.

Nou, nee! I.v.m. de tijdelijke korting kun je de Venga (of een willekeurig ander model) in 2009 op kenteken zetten. In 2010 zet je de auto op naam, dan is de auto toch van 2010. Ik wist het niet, maar Peterrrrr (Kia-verkoper) heeft aangegeven dat dit wel vaker gebeurt.

Geplaatst
Verstandige kopers laten hem toch pas in januari a.s op kenteken zetten.

Dank je !

Dus ik ben een verstandige koper?

Ik ben wel zeer benieuwd, en vind de december maand altijd erg leuk, maar van mij mag het snel januari zijn.

Op mijn verjaardag haal ik de auto op, leuk verjaardag cadeau toch!

Geplaatst
Dank je !

Dus ik ben een verstandige koper?

Ik ben wel zeer benieuwd, en vind de december maand altijd erg leuk, maar van mij mag het snel januari zijn.

Op mijn verjaardag haal ik de auto op, leuk verjaardag cadeau toch!

Hahahaha. Ja, jij bent een verstandige koper hoor!

Ennuh....., ook nog korting! Het moet niet gekker worden h

Geplaatst
Nou, nee! I.v.m. de tijdelijke korting kun je de Venga (of een willekeurig ander model) in 2009 op kenteken zetten. In 2010 zet je de auto op naam, dan is de auto toch van 2010. Ik wist het niet, maar Peterrrrr (Kia-verkoper) heeft aangegeven dat dit wel vaker gebeurt.

Klopt, dat bedoelde ik ook.

Geplaatst (aangepast)

Jazeker, hier is de nummer 1 van de Haarlemmermeer!

Op 16 december 2009 om 14:00 uur is mijn 'Champagne Silver' VENGA 1.4 CVVT

X-ecutive op mijn naam gezet!!! De eerste kilometers zitten erop. Ik ben apetrots en hij rijdt fantastisch!! Wat een luxe. Dit is een auto van de 21-ste eeuw!

Pombal 12

(zie foto's hierna)

post-2284-1297852894,74_thumb.jpg

post-2284-1297852894,87_thumb.jpg

post-2284-1297852895,01_thumb.jpg

post-2284-1297852895,08_thumb.jpg

aangepast door Pombal12
Foto's toegevoegd.
Geplaatst

Gefeliciteerd met je aankoop.. Ziet er inderdaad leuk uit. Al is de Venga niet mijn auto.. Ik blijf trouw aan mijn cee'd SW of straks de Cadenza. (Deze komt misschien toch naar Europa)..

Ik wens je veel plezier met je auto en dat je er veel genot mee en in mag hebben...

Geplaatst
Jazeker, hier is de nummer 1 van de Haarlemmermeer!

Op 16 december 2009 om 14:00 uur is mijn 'Champagne Silver' VENGA 1.4 CVVT

X-ecutive op mijn naam gezet!!! De eerste kilometers zitten erop. Ik ben apetrots en hij rijdt fantastisch!! Wat een luxe. Dit is een auto van de 21-ste eeuw!

Pombal 12

(zie foto's hierna)

Echt een leuke auto, en een mooie kleur ook.

Gefeliciteerd en heel veel rijplezier en veilige kilometers.

btw. hoe krijgen jullie toch die foto's erop , al een paar keer geprobeerd en het lukt maar niet.( ik ben echt een ui in dit soort dingen).

Gr., Ton

Geplaatst

Gefeliciteerd met de aankoop van de Venga. Jazeker, een hele mooie auto.

Geniet ervan, vooral de eerste kilometers zijn bijzonder. Nou, dat wordt de familie bezoeken de komende feestdagen in je trotse bezit.

Heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...