Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb de update zojuist uitgevoerd. Infotainmentsysteem geeft nog steeds de datum 2025-06-04 aan. Dus ik vraag me af of dit inderdaad wel een update is.

Geplaatst

De update wordt op het eind afgebroken en geeft foutmelding dat Infotainment niet kan worden bijgewerkt. Zal wel weer een bug in zitten. 

Geplaatst
33 minuten geleden, zei Rob18:

De update wordt op het eind afgebroken en geeft foutmelding dat Infotainment niet kan worden bijgewerkt. Zal wel weer een bug in zitten. 

Bijzonder...wel de goede gepakt?

Screenshot_2025-09-18-14-38-28-58_8c1be1e5aae6d26dc95284741c49c73b.jpg

Geplaatst

Ja , wel de goede gepakt. Zie nu pas dat OTA updates was uitgevinkt en staat nu aan. Is 1 van de oorzaken denk ik. Verder zie ik nu dat ik ook een abonnement moet afsluiten voor 2 updates per jaar. 

Ik vraag mij af of dat nodig is als je zelf blijft updaten. Ik ga in ieder geval opnieuw de versie van 9.9 downloaden. 

Geplaatst
2 minuten geleden, zei Rob18:

Ja , wel de goede gepakt. Zie nu pas dat OTA updates was uitgevinkt en staat nu aan. Is 1 van de oorzaken denk ik. Verder zie ik nu dat ik ook een abonnement moet afsluiten voor 2 updates per jaar. 

Ik vraag mij af of dat nodig is als je zelf blijft updaten. Ik ga in ieder geval opnieuw de versie van 9.9 downloaden. 

Als je handmatig update is een abbo zeker niet nodig. Dit is alleen handig als je er niet continue mee bezig wilt zijn en dat je de updates vanzelf laat komen. Het enige wat ik jammer vindt is dat ze 2 update als 2 losse versturen (normaal gesproken wordt met een update zowel de infotainment als de kaart geupdate) nu is het los gedaan en ben ik bang dat dit direct mijn 2 gratis OTA updates waren...

Geplaatst
2 minuten geleden, zei Rob18:

De eerst 2 OTA updates zijn gratis,daarna een eventueel betaald abonnement 

De versie van 9.9 is van juni 2025

Geplaatst

Bedankt voor jullie info. Ik wacht nu even af of Infotainment wordt bijgewerkt via OTA. Twee weken geleden is dat uitgeschakeld doordat ik onderweg de gebruiksvoorwaarden moest accepteren (zelden zoiets meegemaakt!). Resetten was toen de enige optie.

Geplaatst

Vanavond voor de 2e keer geprobeerd en nu lukte het wel. Oorzaak? bij OTA updates: Infotainment en kaartupdates aanvinken (stond uit). Nu maar eens zien wat de wijzigingen zijn.  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...