bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Die beurs is nou al even gaande.... Zijn dit dan alle foto's ? Niks klokkenwinkel, neergeklapte achterbank, listige opbergruimtes, details etc. Gaat er nog iemand naar Geneve ?? Cameraatje mee met extra geheugenkaartje en ga maar los......... Quote
ger.w. Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Die beurs is nou al even gaande....Zijn dit dan alle foto's ? Niks klokkenwinkel, neergeklapte achterbank, listige opbergruimtes, details etc. Gaat er nog iemand naar Geneve ?? Cameraatje mee met extra geheugenkaartje en ga maar los......... Als pensionado...tijd genoeg deze week. Als jij nu de reiskosten betaalt schiet ik wel wat leuke plaatjes...... Ik hoef geen rechten op de kiekjes Wel graag **** hotel of beter:grin: Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Had jij geen sleurhut...... en ging komende week toch richting zuiden ????? Quote
ger.w. Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Had jij geen sleurhut...... en ging komende week toch richting zuiden ????? Zaterdag naar Spanje...zonder sleurhut Quote
bigwade Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Nou Ger, ik rij graag eens een stukje mee met je in die, "ontzettende smerigere CO2 spuitende" maar o zo begeerlijke toffe bak van je......Dan komen we er met die automaat wel uit. Midden van het land is Quote
Alex VB Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Zaterdag naar Spanje...zonder sleurhut Vergeet je je SKies niet en je winterkleding? Het is daaro nog kouder dan hier op het moment... Quote
josua Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Hij is nog mooier dan de Sorento beetje lexus achtig. gr.Jos Quote
ger.w. Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 En dat hebben we vandaag gedaan......De eerste Kiaclub-mini-meeting 2010 was een feit Wat een bak.. Zowel Ger's auto als die automatische bak..... HELEMAAL geweldig ! Als de nieuwe Sportage met die 2.0 163pk daar maar een beetje bij in de buurt komt hoor je mij niet meer over interieur of wat dan ook. Wat een rust.....maar ook sleuren als het echt moet, prachtig. Ger, bedankt voor je bezoek en het ritje !!! My pleasure... Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 (aangepast) Ik heb gisteren in Duitsland (Emmerich) even in de nieuwe Hyundai iX35 gezeten. Een hele mooie auto hoor. De gebruikte materialen zien en voelen meer hoogwaardig dan in de 'oude' Tucson. De auto valt mij 100% mee. Ik heb met mijn telefoon foto's gemaakt. Ik zal ze vanavond proberen te plaatsen. 15 Maart, 2010 aangepast door Smart Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Hier de foto's gemaakt met mijn telefoon. Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik moet toegeven dat de IX35 en ook de IX55 beiden niet lelijk zijn. Maar toch heeft KIA voor mij een mooiere uitstraling ten opzichte van Hyundai. Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ben ik wel mee eens. De Hyundai heeft veel overdreven vouwen in de carrosserie en dat is jammer. Dan krijg je weer dat overgedimensioneerde zoals de oude Hyundai Santa F Quote
bigwade Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Vreselijk hok. Heb em in het wit (!) zien staan bij Cluistra Nieuwegein. Ga er waarschijnlijk toch even een rondje mee rijden (onze i10 komt daar vandaan) voor het gevoel, hahahahahahaha Quote
ger.w. Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Vreselijk hok.Heb em in het wit (!) zien staan bij Cluistra Nieuwegein. Ga er waarschijnlijk toch even een rondje mee rijden (onze i10 komt daar vandaan) voor het gevoel, hahahahahahaha NEEEEEEEEEEEEEEE...niet doen Ga nu asjeblieft niet in een witte auto zitten, laat staan rijden. Je zult er zeker een paar weken krijsend van wakker worden 's nachts. WIT, WIT:twisted: Quote
Smart Geplaatst 19 Maart, 2010 Geplaatst 19 Maart, 2010 Ben heel benieuwd. Wij passen niet met z'n allen in de showroom..... Quote
Peterrrrr Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Passen jullie niet in onze showroom ? Denk dat je je daarin verkijkt @ Bigwade; Yep Nog niet echt, zal me niks verbazen als de prijzen gelijkwaardig of zelfs minder zijn dan van de huidige Sportage ! Quote
Rick Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 (aangepast) Hallo! Ben vandaag lid geworden van de Kiaclub, ik ben al een tijd geintresseerd in het merk KIA. Vooral de kia sportage(2008 ) vind ik een mooie auto! Zelf heb ik nog geen auto en wou ik me dus een kia sportage kopen.. Maar sins ik hoorde dat er een nieuwe sportage kwam heb ik hiermee gewacht. De nieuwe sportage vind ik mooier en een stuk moderner dan het "oudere" model maar ik weet nog niks van de prijzen en modellen en wanneer die te bestellen is enz.. op internet kan ik hier ook niet veel over vinden.. Nu wou ik vragen of jullie hier misschien wel al meer over weten?? Groetjes, Rick 23 Maart, 2010 aangepast door Rick Quote
Alex VB Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 Hoi Rick, Prijzen enz zijn nog niet bekend hier. Anders eventjes aan Peterrrrrrr een PB sturen met je vraag. En, Als nieuw lid is het netjes om jezelf in het daarvoor bestemde topic eventjes voor te stellen. WE willen toch wel eventjes weten wie Rick is en wat hij allemaal doet etc. Quote
Kia Fan Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen dat begin mei 2010 de nieuwe Sportage bij de dealers in de showroom staat. De eerste nieuwe sportage heb ik ook al gezien bij Broekman Rotterdam op het terrein. Verder gaat kia binnenkort (volgende week) met nieuwe acties naar buiten komen..... 7x7 deal....... dus ben benieuwd. En als je nog een 'oude' sportage wil kopen zou ik nog even wachten ook daar komt een actie mee..... Quote
Smart Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Joepie de poepie. Zal het toch nog een leuk jaar kunnen worden...... Het is lente!! Quote
Smart Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Nieuwe informatie over de nieuwe Sportage op de Kia site: http://www.kia.nl/sportage.aspx Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.