Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die beurs is nou al even gaande....

Zijn dit dan alle foto's ?

Niks klokkenwinkel, neergeklapte achterbank, listige opbergruimtes, details etc.

Gaat er nog iemand naar Geneve ??

Cameraatje mee met extra geheugenkaartje en ga maar los......... :-)

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Die beurs is nou al even gaande....

Zijn dit dan alle foto's ?

Niks klokkenwinkel, neergeklapte achterbank, listige opbergruimtes, details etc.

Gaat er nog iemand naar Geneve ??

Cameraatje mee met extra geheugenkaartje en ga maar los......... :-)

Als pensionado...tijd genoeg deze week.

Als jij nu de reiskosten betaalt schiet ik wel wat leuke plaatjes......:cool:

Ik hoef geen 100px-Copyright.svg.png rechten op de kiekjes

Wel graag **** hotel of beter:grin:

Geplaatst
Had jij geen sleurhut...... en ging komende week toch richting zuiden ?????:wink:

Zaterdag naar Spanje...zonder sleurhut

Geplaatst
Nou Ger, ik rij graag eens een stukje mee met je in die, "ontzettende smerigere CO2 spuitende" maar o zo begeerlijke toffe bak van je......

Dan komen we er met die automaat wel uit.

Midden van het land is

Geplaatst
Zaterdag naar Spanje...zonder sleurhut

Vergeet je je SKies niet en je winterkleding?

Het is daaro nog kouder dan hier op het moment...

Geplaatst
En dat hebben we vandaag gedaan......

De eerste Kiaclub-mini-meeting 2010 was een feit :-)

Wat een bak..

Zowel Ger's auto als die automatische bak.....

HELEMAAL geweldig !

Als de nieuwe Sportage met die 2.0 163pk daar maar een beetje bij in de buurt komt hoor je mij niet meer over interieur of wat dan ook.

Wat een rust.....maar ook sleuren als het echt moet, prachtig.

Ger, bedankt voor je bezoek en het ritje !!!

My pleasure...:-D

Geplaatst (aangepast)

Ik heb gisteren in Duitsland (Emmerich) even in de nieuwe Hyundai iX35 gezeten. Een hele mooie auto hoor. De gebruikte materialen zien en voelen meer hoogwaardig dan in de 'oude' Tucson. De auto valt mij 100% mee.

Ik heb met mijn telefoon foto's gemaakt. Ik zal ze vanavond proberen te plaatsen.

aangepast door Smart
Geplaatst

Ik moet toegeven dat de IX35 en ook de IX55 beiden niet lelijk zijn. Maar toch heeft KIA voor mij een mooiere uitstraling ten opzichte van Hyundai.

Geplaatst

Ben ik wel mee eens. De Hyundai heeft veel overdreven vouwen in de carrosserie en dat is jammer. Dan krijg je weer dat overgedimensioneerde zoals de oude Hyundai Santa F

Geplaatst

Vreselijk hok.

Heb em in het wit (!) zien staan bij Cluistra Nieuwegein.

Ga er waarschijnlijk toch even een rondje mee rijden (onze i10 komt daar vandaan) voor het gevoel, hahahahahahaha

Geplaatst
Vreselijk hok.

Heb em in het wit (!) zien staan bij Cluistra Nieuwegein.

Ga er waarschijnlijk toch even een rondje mee rijden (onze i10 komt daar vandaan) voor het gevoel, hahahahahahaha

NEEEEEEEEEEEEEEE...niet doen

Ga nu asjeblieft niet in een witte auto zitten, laat staan rijden. Je zult er zeker een paar weken krijsend van wakker worden 's nachts. WIT, WIT:twisted:

Geplaatst

Ben heel benieuwd. Wij passen niet met z'n allen in de showroom.....:roll:

Geplaatst

Passen jullie niet in onze showroom ? Denk dat je je daarin verkijkt ;)

@ Bigwade; Yep :o

Nog niet echt, zal me niks verbazen als de prijzen gelijkwaardig of zelfs minder zijn dan van de huidige Sportage !

Geplaatst (aangepast)

Hallo!

Ben vandaag lid geworden van de Kiaclub, ik ben al een tijd geintresseerd in het merk KIA. Vooral de kia sportage(2008 ) vind ik een mooie auto!

Zelf heb ik nog geen auto en wou ik me dus een kia sportage kopen.. Maar sins ik hoorde dat er een nieuwe sportage kwam heb ik hiermee gewacht.

De nieuwe sportage vind ik mooier en een stuk moderner dan het "oudere" model maar ik weet nog niks van de prijzen en modellen en wanneer die te bestellen is enz.. op internet kan ik hier ook niet veel over vinden..

Nu wou ik vragen of jullie hier misschien wel al meer over weten??

Groetjes, Rick

aangepast door Rick
Geplaatst

Hoi Rick,

Prijzen enz zijn nog niet bekend hier. Anders eventjes aan Peterrrrrrr een PB sturen met je vraag.

En, Als nieuw lid is het netjes om jezelf in het daarvoor bestemde topic eventjes voor te stellen. WE willen toch wel eventjes weten wie Rick is en wat hij allemaal doet etc.;)

Geplaatst

Zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen dat begin mei 2010 de nieuwe Sportage bij de dealers in de showroom staat.

De eerste nieuwe sportage heb ik ook al gezien bij Broekman Rotterdam op het terrein.

Verder gaat kia binnenkort (volgende week) met nieuwe acties naar buiten komen..... 7x7 deal....... dus ben benieuwd.

En als je nog een 'oude' sportage wil kopen zou ik nog even wachten ook daar komt een actie mee.....

Geplaatst

Joepie de poepie. Zal het toch nog een leuk jaar kunnen worden......:D

Het is lente!!:clover::flowers::clap:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...