Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Ik zou het niet weten, werk nog steeds niet voor Kia......! Ze zien me al aankomen, weet gewoon veel teveel van het merk af!!:wink:

Mogelijk hebben ze kleurstalen op metalen panelen beschikbaar, wie weet!

Hahah oke, hoop dat ze ergens een "Sand Track" hebben achtergelaten:P Anders moet ik maar een emmertje met Sand meenemen, even kijke hoe die eruitziet met wat zand erop lol. :P

Afwachten maar dan.. Lijkt nu steeds langer te duuren haha. Moet tot eind mei wachten.

aangepast door Rick
  • Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Zal maandag es effe kijken.......

Doe dat maar eens en maak daarbij een paar kwalifoto's....!:-D

Geplaatst

Ik ben wel erg voor zwart. Het pluspakket op de middelste uitvoering (executive ofzo?) voegt er o.a. dakrails en privacyglas toe. Erg mooi!

De foto van het orange pack (gratis te kiezen op het pluspakket) vind ik hier wat tegenvallen. Dat stiksel op het stuur hoeft voor mij niet zo. Zwarte hemelbekleding is daarintegen erg mooi!

Volgende week ga ik naar Utrecht een kijkje nemen.

Geplaatst

foto's heb ik wel gemaakt maar zijn dezelfde auto's als op Geneve.

Tijdens de Roadshow gaan er 2 kleuren rond; Phoenix Silver en Sand track !

• 2 weken later...
Geplaatst

Heeft er iemand een idee of en wat de diefstal beveiliging is bij die onboard navigatie?

Ziet er nog al hetzelfde uit als de apparatuur die in VAG auto's zit en die wordt daar met bosjes tegelijk uitgebroken.

Nu is VAG wel een grotere markt voor het gilde maar je weet maar nooit.

En verzekering heeft vaak een max voor audio en je zit ook niet op braakschade te wachten.

Geplaatst

Hallo ,ik ben vanmiddag naar de nieuwe Sportage wezen kijken en ik vind hem erg geslaagd ,heb een offerte gekregen voor de nieuwe sportage en een inruilprijs gekregen voor mijn 3 jaar oude Nissan QashQai (full opties) die mij in 2007 maar liefts 35000.-euries heeft gekost en ik krijg er nu nog maar 18,800,-euro voor terug ,maar liefst een afschrijving van ruim 16,000,-euro in net 3 jaar ...valt mij erg tegen .

De levertijd voor een nieuwe Sportage loopt nu al naar een half jaar ....nu bestellen is in Nov-dec pas rijden ....dit geld trouwens alleen voor de Sportage met een glazen dak.

Geplaatst
Hallo ,ik ben vanmiddag naar de nieuwe Sportage wezen kijken en ik vind hem erg geslaagd ,heb een offerte gekregen voor de nieuwe sportage en een inruilprijs gekregen voor mijn 3 jaar oude Nissan QashQai (full opties) die mij in 2007 maar liefts 35000.-euries heeft gekost en ik krijg er nu nog maar 18,800,-euro voor terug ,maar liefst een afschrijving van ruim 16,000,-euro in net 3 jaar ...valt mij erg tegen .

De levertijd voor een nieuwe Sportage loopt nu al naar een half jaar ....nu bestellen is in Nov-dec pas rijden ....dit geld trouwens alleen voor de Sportage met een glazen dak.

Tip: rij nog effe een jaartje lekker door in die Nissan en zet em dan op MP.

Of zet em nu op MP om reacties te peilen en beslis dan......

T' is toch een gewilde auto (gek genoeg, HAHAHAHA!)

Gast Jantje
Geplaatst
Tip: rij nog effe een jaartje lekker door in die Nissan en zet em dan op MP.

Of zet em nu op MP om reacties te peilen en beslis dan......

T' is toch een gewilde auto (gek genoeg, HAHAHAHA!)

Ja alleen als je hem nu op MP zet en je krijgt een leuke prijs.. heb je een half jaar geen auto :wink:

Geplaatst
Ja alleen als je hem nu op MP zet en je krijgt een leuke prijs.. heb je een half jaar geen auto :wink:

Lezen Jantje......

Je kunt ook peilen wat het doet en NIET verkopen...

Gast Jantje
Geplaatst
Lezen Jantje......

Je kunt ook peilen wat het doet en NIET verkopen...

Yeap maar als je NU een leuke prijs krijgt, krijg je die over een jaartje misschien wel NIET meer.

Dat is het nadeel van een prijs peiling op marktplaats.. je kan nu zien wat de gek ervoor geeft en op een ander moment moet kom je weer een andere gek tegen

Geplaatst
Yeap maar als je NU een leuke prijs krijgt, krijg je die over een jaartje misschien wel NIET meer.

Dat is het nadeel van een prijs peiling op marktplaats.. je kan nu zien wat de gek ervoor geeft en op een ander moment moet kom je weer een andere gek tegen

Kun je hier ter overbrugging een kekke pica kopen, dacht ik HAHAH!

Gast Jantje
Geplaatst
Kun je hier ter overbrugging een kekke pica kopen, dacht ik HAHAH!

ja zou kunnen.. maar om van een quashqai naar een pica te gaan.. (ook al is het tijdelijk)..

Voordeel is wel dat die kleine autootjes goed waardevast zijn.

Geplaatst
ja zou kunnen.. maar om van een quashqai naar een pica te gaan.. (ook al is het tijdelijk)..

Voordeel is wel dat die kleine autootjes goed waardevast zijn.

Het kan wel.....ik ging van een Tucson naar een Smart for two!:wink:

Gast Jantje
Geplaatst
Het kan wel.....ik ging van een Tucson naar een Smart for two!:wink:

Ja maar het is geen prettige overgang.. Je gaat van overal lekker goed overzicht hebben naar weinig overzicht.

Gast Jantje
Geplaatst
en toen FIETS.

DUS HET KAN !

dus is het een slechte overstap.. van leuke jeep, naar plastic dinky toy, naar 2 wieler zonder motor :roll:

Geplaatst
Keuzes, crisis, wie zal het zeggen......

Gaat het nou over mij hier.......?

Ach, ze kunnen beter over je fiets l.llen, dan over je l.l fietsen...., toch!

Geplaatst

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

tja, ik schrik er ook van hoe snel je af kunt dwalen, HAHAHA!

Gast Jantje
Geplaatst

Mijn vader heeft interesse in de nieuwe sportage, dus ik heb via mijn dealer alvast geregeld dat zodra ze de demo hebben hij erin kan gaan rijden.

Gast Jantje
Geplaatst

Die vergelijking wil ik hem niet laten maken. Hij heeft een hekel aan hjoendaai..

Ik krijg zo langzaam wel me hele familie/schoon familie in een kia :lol:

Geplaatst

Dat zijn verkooppraatjes, levertijd met panoramadak is medio augustus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...